animatie bedrijf Acttiv ERG SLECHT BEDRIJF

GA NIET VOOR ACTTIV WERKEN.

Wat een slecht bedrijf is dat.
Je moet zelf je heen ticket betalen naar je bestemming en je terug ticket. Er zijn ook andere bedrijven die dit wel voor je vergoeden en waar je ook meer per maand verdiend dan maar 720 euro. Vervolgens kom je op een bestemming en moet je allemaal dingen aanschaffen waarvan je niet wist dat je ze mee moest nemen. Dit heeft acttiv vooraf niet door gegeven. En je verdiend niet veel voor het werk wat je doet. Ze zeggen dat je anderhalve dag vrij bent in de week maar je bent gewoon 1 dag vrij in de week. Je moet shows dansen en 6 dagen super hard werken van 9 sochtends tot 12 snachts. En daarnaast moet je geluk hebben met je contact persoon die op je bestemming langs komt. Ze zeggen 1 keer in de twee weken, die van mij kwam nooit langs en was verschrikkelijk. Nergens mee geholpen… En als je eerder weg moet van je bestemming krijg je de 100 euro van je heen ticket niet vergoed achteraf, want dit krijg je alleen vergoed als de entertainer het seizoen voldoet. Dit zeggen ze vooraf ook niet. Ook werd ik zo op straat gezet zonder reden, het hotel had me niet meer nodig. Terwijl ik een contract had getekend voor nog 4 maand langer. Acttiv kon hier niks aan doen en heeft me 3 dagen in een hotel kamer laten wachten of er misschien ergens anders plek was. En natuurlijk was dit er niet dus kon ik naar huis vliegen. Nu zit ik thuis zonder werk omdat ik had gedacht langer weg te zijn en acttiv die kunnen natuurlijk niks voor me doen. Ga echt veder kijken dan Acttiv als je animatie werk wilt doen.

Een vriendin van me heeft ook voor ze gewerkt en moest ook zonder reden het hotel verlaten. Toen is ze naar huis gevlogen met alleen handbagage omdat acttiv zij dat ze na een week op het eiland vast weer werk voor dr hadden. Toen ze eenmaal thuis was zeiden ze: je hoeft niet terug te komen. En toen stond haar grote koffer nog fijn op het eiland. En die wouden ze natuurlijk niet laten overvliegen.

Ik dacht zoiets overkomt mij niet. Maar wel dus, daarom wil ik iedereen er voor behoeden want ik gun niemand wat mij is overkomen met dit slechte bedrijf.