Hoi allemaal!
Ik heb in de zomer van 2004 in Italie op een camping de animatie verzorgd. Hiervoor ben ik door een entertainment bedrijf op een camping geplaatst.
Ik wil jullie waarschuwen voor dit bedrijf. Het bedrijf heet ‘Live Entertainment’ en de camping Cerquestra’.
Ik ben nog steeds niet uitbetaald (ondanks een contract) en ik weet niet meer welke wegen ik nog meer kan bewandelen (of welke trucs ik kan gebruiken) om wel mijn geld te krijgen waar ik recht op heb!
Maar wat ik jullie wil mededelen… ga niet voor deze bedrijven werken! Ze beloven van alles wat ze niet nakomen!
Als iemand dit leest en wel een idee heeft hoe ik alsnog mijn geld kan krijgen… please, let me know!!
Originally posted by anny55@26-02-2005, 19:43:35
** Hoi allemaal!
Ik heb in de zomer van 2004 in Italie op een camping de animatie verzorgd. Hiervoor ben ik door een entertainment bedrijf op een camping geplaatst.
Ik wil jullie waarschuwen voor dit bedrijf. Het bedrijf heet ‘Live Entertainment’ en de camping Cerquestra’.
Ik ben nog steeds niet uitbetaald (ondanks een contract) en ik weet niet meer welke wegen ik nog meer kan bewandelen (of welke trucs ik kan gebruiken) om wel mijn geld te krijgen waar ik recht op heb!
Maar wat ik jullie wil mededelen… ga niet voor deze bedrijven werken! Ze beloven van alles wat ze niet nakomen!
Als iemand dit leest en wel een idee heeft hoe ik alsnog mijn geld kan krijgen… please, let me know!! **
misschien een stomme vraag maar heb je een contract dat getekend is probeer rechtshulp
ik werk al jaren in het buiteland een advies is zorg ervoor dat je alles op papier heb !! en als je echt 100 % zekere wil zijn check ze B)
Cara Annie,
- Welke wegen heb je al bewandeld?
- Zoals VL29 al schreef: ga met dat contract naar een wetswinkel. Kost niks.
- Je werkgever is wettelijk verplicht met een bankafschrift of met andere documenten aan te tonen dat hij/zij je betaald heeft.
Distinti Saluti
Arturo
P.S.
- Het lijkt mij verstandig pas de naam van een bedrijf of camping te noemen als daadwerkelijk bewezen is dat ze hun schriftelijk vastgelegde afspraken niet na gekomen zijn.
- Eigenlijk zouden alle mensen, die tijdelijk-werk of vakantie-werk verrichten binnen de €U, lid moeten worden van een vakbond. Dat kan, bijv. bij het FNV en voor een zéér laag lidmaatschaps bedragje (hangt trouwens af van wat je verdient per jaar)heb je dan wel een peleton juristen etc. achter je.
Originally posted by Arturo@27-02-2005, 21:48:32
** Cara Annie,
- Welke wegen heb je al bewandeld?
- Zoals VL29 al schreef: ga met dat contract naar een wetswinkel. Kost niks.
- Je werkgever is wettelijk verplicht met een bankafschrift of met andere documenten aan te tonen dat hij/zij je betaald heeft.
Distinti Saluti
Arturo
P.S.
- Het lijkt mij verstandig pas de naam van een bedrijf of camping te noemen als daadwerkelijk bewezen is dat ze hun schriftelijk vastgelegde afspraken niet na gekomen zijn.
- Eigenlijk zouden alle mensen, die tijdelijk-werk of vakantie-werk verrichten binnen de €U, lid moeten worden van een vakbond. Dat kan, bijv. bij het FNV en voor een zéér laag lidmaatschaps bedragje (hangt trouwens af van wat je verdient per jaar)heb je dan wel een peleton juristen etc. achter je. **
wel ik werk nu al zo’n 10 jaar in het buitenland en heb nog nooit problemen gehad met betaling van loon !
zorg dat je altijd alles op papier heb dus bewaar corespondentie !
moet je niet eerst bewijzen dat je in dienst was
wel succes ermee en hou ons op de hoogte !