ervaring met ticket wijziging

Beste mensen
Graag zou ik willen vragen of er mensen zijn die in de onderstaande ervaring hebben,heb een ticket vanuit Amsterdam naar Kuala Lumpur door naar Jakarta,gezien de lange wacht tijd die ik heb in kuala Lumpur denk ik eaan om de vlucht van Kuala Lumpur naar Jakarta en visa verca te laten vervallen en een nieuwe ticket kopen met een wat gunsiger vertrek tijd uit Kuala Lumpur richting Jakarta,zou dat kunnen?heft er iemand ervaring mee?kan het geen problem geven voor mijn koffer die waarschijnlijk die ik op moet halen in Kuala Lumpur?.
bijvoorbaat mijn dank
charles

Wat je wilt kan niet.

Wanneer je je niet van Jakarta naar Kuala Lumpur vliegt (op de terugweg dus) ben je een no-show en vervalt je hele ticket.

Misschien kan je reisbureau/luchtvaartmaatschappij een ander ticket voor je regelen voor het traject KL-JKT? Ik zou gewoon dvd contact met hen opnemen.

Je kan ook een hotel nemen voor een paar uur in KL, of de stad ingaan. Kuala Lumpur is echt een aanrader!

Hi Jenny.
Dat was ik al bang voor,de stad ingaan was ik ook van plan maar als ik weet dat de winkels pas om 10.00 open gaan en ik kom om 6.10 aan in Kuala Lumpur dan blijft er weinig tijd over om iets van de binnen stad te zien,vandaar dat ik niet zo lang op die airport wil bliven hangen,ik inmiddels de reis bureu een mail gestuurd met de vraag wat ik gesteld heb maar wacht nog op het antwoord.
bedankt in ieder geval voor jou antwoord.

KL heeft meer dan winkels alleen :wink:

De foodcourts in China Town zijn al open, en daar zijn ook altijd wel wat kraampjes.

Of misschien zijn er nog kaartjes voor de petronas towers? Die gaan dacht ik om 8.00 open.

Ik heb bericht ontvangen en is het beste om het maar niet te doen te duur!
bedankt nogmaals.