Hallo allemaal,
Eind juli vlieg ik met 3 vrienden naar Kuala Lumpur om van daaruit met een binnenlandse vlucht richting Sumatra (Medan) te gaan… Ik kom aan om 14:15 in Kuala Lumpur (vlieg met Emirates Airlines) en kan een aansluitende binnenlandse vlucht (Air Asia) boeken welke om 17:00 vertrekt. Heb ik dan (normaliter) voldoende tijd om deze vlucht te halen of is het verstandig een vlucht later te boeken??
Nadeel is echter dat deze dan pas rond 22:00 vertrekt…
Alvast bedankt!
Het is geen binnelandse vlucht want Sumatra ligt niet in Maleisië.
Je komt aan op het internationale vliegveld van kuala Lumpur, KLIA en daar na de formaliteiten te hebben afgehandeld zul je naar het LCCT terminal moeten met een shuttle bus alwaar je opnieuw dient in te checken voor je vlucht met AirAsia.
Je zult wel genoeg hebben aan de overstap tijd mits je geen vertraging hebt, ik verwacht dat je tussen half vier en vier uur aankomt bij het LCCT en dan ben je nog op tijd om in te checken.
Frank
@Frank34: Bedankt voor je snelle reactie! En wat betreft die (niet) binnenlandse vlucht, daar heb je natuurlijk gelijk in 
Zijn er nog meer mensen die ervaringen hebben met overstappen in Kuala Lumpur (of evt andere luchthavens)??
Groeten!