GRATIS Ticket KLM enkele reis AMS-CGK

Door omstandigheden maak ik geen gebruik van dit ticket. ENKELE REIS AMSTERDAM//JAKARTA

Voor wie het ticket wil (gratis) reageer.
Ik heb niks aan het ticket. Wel moet je een visa regelen voor Indonesie. Dit moet je zo spoedig mogelijk regelen aangezien het vertrek op 14 maart as is.

• Maatschappij: KLM

• 3M ticket H klasse ETKT 074

• AMS//CGK (Amsterdam-Jakarta) met tussenstop Kuala Lumpur

• Vertrek: 14 maart as 20:25 Amsterdam Schiphol

• Aankomst: 15 maart ‘Cengkareng’ Jakarta
    Term 2 Soekarno Hatta Int. Airport 17:15

Was ik maar in Nederland. dan zou ik het wel weten:banana: …

Ja…Kolbike (Igor)

Er is altijd een ‘‘maar’’…

Je moet een visa hebben voor Indonesie, en een retourticket.

Ik kan door omstandigheden niet gebruik maken van dit ticket, vertrek nu een maand later op een ander ticket. Het ticket 3M heeft zn geldigheid t/m 17 maart, 100 euro moet bijbetaald worden voor de date flight change.

Dat visum voor Indonesie; regelen bij de Indonesische Ambasade in Den Haag, die rekent 11 dagen verwerkingstijd voor een B411 toeristenvisum (kosten 40 euro) en zoals gezegd moet je een ticket Jakarta-Amsterdam kunnen laten zien. Kan ook een bootticket Batam-Singapore zijn, van belang is dat je een uitgaand ticket moet kunnen laten zien aan de Ambassade officials in Den Haag.

Dat is de '‘maar’’ die aan dit gratis ticket zit…

Helaas, dat gaat me niet lukken om nu binnen 3 maanden wéér op vakantie te gaan.

Mag je een ticket gewoon zo overdragen vanua??? En kan het ticket na 14 maart ook nog van datum gewijzigd worden of dat niet meer?

Ik zal eens gaan rondvragen bij mensen, of ze interesse hebben.

Liefs,
Carolina

Hi Carolina,

Het is een E-ticket, bij navraag bleek dat iemand anders er gebruik van zou kunnen maken.
Een drie maands ticket, ik vertrok 17 dec vanuit Jakarta, met bestemming Amsterdam. Terugvlucht stond op 17 feb maar dit heb ik gecanceld naar 14 maart. De datum 17 feb stond in de reservering, ik heb het verandert (date flight change) maar de kosten nog niet betaald; 100 euri.

Het kan nog na 14 maart gewijzigd worden, met als uiterste vertrek datum: 17 maart.

Onderstaande 2 dingen moet je wel hebben…

*Verwerkingstijd van een **Visa Turis Indonesia B411 **bij de Indoboys van de Indonesische Ambassade 11 dagen.

• Uitreisticket Indonesie

Helemaal niemand ??:sad:

Het zou een zonde zijn om dat gratis ticket te laten verlopen…

Hi Igor,

Ik weet het goed gemaakt; ik scan het ticket in en mail het naar je…

Er zijn er meer die positive + zijn…XanderR en Jeroen ook…

vanua

Hoi Vanua,

Ik heb plan om naar Indonesie te gaan.
Ik heb nog Indonesie nationaliteit.
Is dat mogelijk voor mij?

Groetjes,
Popo

ik heb er 100 euro voor over

100 euro voor een verlopen ticket is nog veel geld he :unibrow: