Indonesie

Ik ga in september naar Jakarta om vrijwilligerswerk in een weeshuis te gaan doen. Ik wil graag wat info over goed(kope) vliegtickets. Hoe kun je dit het beste regelen als je niet precies weet wanneer je terug gaat. Andere interessante info over visum, inentingen etc. zijn erg welkom.

Tegenwoordig heb je dus een visum nodig voor Indonesie, dus daar moet je wel even op letten.
Ik zou je wel aanraden om inentingen te nemen ja, zoals Hepatitus, Buiktyfus, DTP, die heb je wel nodig.
Jakarta is een mooie stad, maar ook erg vuil…

Qua tickets moet je gewoon wat rondkijken, er zijn genoeg tickets waarvan je later nog datums kan wijziger. Kijk even bij Garuda, die is niet zo duur :slight_smile:

vragen? let me know…

Larissa

Vliegt Garuda tenwoordig weer van AMS naar CGK…?

Dat van die datums weizigen geldt niet voor alle klassen. De goedkopere tickets op Garuda vluchten meestal de N klasse hebben restrictie’s zoals no date flight change allow.

Je wou graag wat info over “goedkope” tickets, welnu als je niet weet wanneer je precies terug wilt naar Nederland dan neem je een jaar ticket, een 6 maands ticket oid, vraag naar de voorwaarden van deze tickets, ga bij diverse maatschappijen vragen naar prijzen want die zijn prijziger dan de snelle op en neer tarieven(APEX)

Groet,

Vanua