Heeft er iemand ervaring met de reisorganisatie surinameholidays.nl te A´dam? Ik heb er een leuke reis gezien, maar volgens mij zijn ze geen lid van SGR en/of ANVR. Vind ik dus wel een risico, dus als er iemand ervaring met deze reisorganisatie heeft, laat me dan ff je ervaringen weten.
Van 1 december tot/met 29 december ga ik weg met Suriname holidays. In augustus heb ik de reis geboekt en inmiddels zijn ze nog niet failliet.
Hoi Tony, bdankt voor je reactie,is dit de eerste x keer dat je via hun boekt? Of heb je al ervaring? Welke reis ga je doen? Wij zitten te denken aan 23 dagen natuur en cultuur, maar eigenlijk isíe net iets te lang voor ons en losse bouwstenen vind ik best duur, overal trouwens.
Ben je ook bij een voorlichting geweest van SH of heb jij ze ook gevonden via het net, ik wel, woon namelijk niet echt in de buurt. Nou hoor graag van je.
Gr Bianca,
Ik ga fietsen, natuur en cultuur doen. Ik heb ze gewoon gevonden via het internet. Ik weet verder ook niets specifieks van Suriname Holidays.
Hoi Bianca,
Ik heb afgelopen zomer gereisd door Suri geregeld via Suriname Holidays.
Alles was geregeld van ophaaldienst vanaf het vliegveld tot hotel tot trips.
Echt helemaal top! Geen enkele klacht.
Groetjes,
Kitty
Ik ben benieuwd of er mensen zijn die dit afgelopen jaar hebben gereisd met deze organisatie.
Ik heb een prachtige reis gevonden op hun site, maar ze zijn niet aangesloten bij SGR.
Prima reisbureau, goed geholpen door Martin en Suzette vraag naar de ANVR voorwaarden, dan betaal je pas nadat je je tickets hebt ontvangen. Ze zijn zelf ook in Suriname geweest dat is altijd wel handig, prima vakantie gehad. Punt van verbetering voor hen, Guesthouse Kolibrie zou ik alleen mijden (zeer klantonvriendelijk sorry), voor de rest erg goed geregeld. Enjoy!