Ervaring met shoestring of andere groepsreizen?

Ik ben niet zo van de groepsreizen, maar omdat Suriname toch veel met excursies werkt en het me ook wel een keer een ervaring lijkt, ben ik nu op zoek naar een leuke aanbieder. Mijn oog viel op Shoestring gezien de vaak jongere deelnemers en hun minder strakke planning. Heeft iemand ervaring met hun Suriname-reis?

groet!

Hallo,

Ik heb geen ervaring met Shoestring, maar wel met Djoser, daar ben ik begin dit jaar mee naar Suriname geweest. Echt een aanrader.
Bovendien biedt Sawadee ook een mooie rondreis aan, zelf denk ik dat ik eind volgend jaar die reis ga boeken.
Ik ga altijd op reis met een groepsreis, vaak met Djoser en Sawadee, en dat is me tot nu toe prima bevallen.
De neuzen van de deelnemers staan vaak dezelfde kant op tijdens zo’n reis en de deelnemers ervaar ik vaak als sociale mensen, anders boek je geen groepsreis maar ga je individueel.

Veel succes met uitzoeken en geniet van het mooie Suriname.

Groet Diana

Dank je!

Ik ben inmiddels alweer terug. Mooi was het!

Heb er toch voor gekozen om alleen te gaan met twee excursies vooraf geregeld. Dat is super bevallen; kon prima daar. In mijn gueshouse zat de Sawadee-groep en ik ben toch wel blij dat ik dat uiteindelijk niet gedaan heb: veel te druk voor mij. Ik vond het erg prettig mijn tijd in Paramaribo zelf in te delen en daardoor heb ik veel locals ontmoet. Maar zo heeft iedereen zijn voorkeuren.

groetjes