Groepsrondreis Suriname

Dit voorjaar wil ik een rondreis maken door Suriname maar ik wist niet dat er zo veel reisorganisaties dit land aanbieden!
Omdat ik 25 ben vroeg ik mij af of iemand ervaring heeft met reizen met Djoser, Shoestring, Koning Aap of andere organisaties qua leeftijden van de deelnemers. Heb nl weinig zin in een grote groep met alleen 55+

Alle verhalen zijn welkom!

Sabine

Beste Sabine,
Volgens mij zijn alle tourbedrijven die je benoemt goed. Daarnaast is Suriname een land waar je gemakkelijk contacten maakt, het is klein je komt gemakkelijk mensen tegen, er zijn veel jonge studenten/ stagiaires en de bevolking is heel vriendelijk. Dus ik zal zeker afwegen of je een georganiseerde tour wil of dat je in Suriname losse tours boekt en op die manier ook mensen leert kennen en mooi plekken kan bezoeken.
Geniet van je vakantie!

Hallo,

ik ga binnenkort naar Suriname. Het is georganiseerd via Morgenster. Ik ben zelf 22jaar en tot mijn grote spijt heeft de enige persoon van mijn leeftijd om persoonlijke redenen moeten afhaken om mee te gaan, waardoor er nu alleen nog maar oudere mensen meegaan. 40+ Allemaal Belgen wel (want ik weet dat dit een Nederlands forum is).
Het gezelschap/leeftijd is voor mij minder van belang, omdat ik echt graag naar Suriname wil, maar het zou altijd leuker zijn als er nog een persoon van mijn leeftijd zou meegaan.

Groetjes,
Adriaan

Veel plezier met die bejaarden… (Grapje :wink:

hoi Sabine,

gewoon proberen, je bent sowieso heel veilig en je zal een goede tijd hebben, van de oudjes kan je een heleboel opsteken. Gegarandeerd zal je
je leeftijdsgenoten tegenkomen.

enjoy it!!