Ervaring met Nusa Ina Reizen/Asean Holiday

Wij overwegen om een rondreis te boeken bij Nusa Ina Reizen/Asean Holiday.
Op de site van Asaen Holiday wordt aangegeven dat de reizen worden verzorgd door Nusa Ina. Nusa Ina schijnt al ruim 25 jaar ervaring te hebben maar ik kan geen enkele ervaring vinden van mensen op Internet.

De manier van reizen, Seat In Coach, spreekt ons erg aan. Wij willen een deel van Sumatra, Java en Bali bekijken en vinden het erg leuk om de ervaringen die je daar opdoet met elkaar maar ook met andere mensen te delen. Ons ideaal is daarom om in een kleine groep te reizen. Bij Nusa Ina schijnen de groepen uit max. 10 personen te bestaan.
Ik weet dat de groep per eiland mogelijk een andere samenstelling kent en dat het een internationaal gezelschap is.
Zij bezoeken in hun programma de dingen die wij graag willen zien, incl. de treinreis op Java en vertrekken ook nog begin juni, het voor ons geschikte moment.
Helemaal goed dus, zou je zeggen.

Dit zou ik alleen nog zo graag even willen horen van iemand die dit zelf heeft ervaren.

Wie kan hier iets over zeggen?

Hoi hoi,

Dat is toevallig. Ik ben dit jaar naar de vakantiebeurs in Utrecht geweest. Nusa Ina stond daar met een supergrote stand en wij hebben uiteraard hun informatie mee naar huis genomen.
Wij hebben bij hun een rondreis geboekt voor inderdaad begin juni dit jaar. Wij hebben ook de Seat In Coach, en reizen over Sumatra Java en Bali.
Ze zijn er erg flexibel. Wij hebben de vakantie een paar dagen langer gemaakt en een wijziging op Bali aangebracht wat betreft het resort en de kamer…
Is allemaal geen enkel probleem. Ben zelf geen andere mensen “tegengekomen” op het internet die ervaring hebben met Nusa Ina, maar ben hier dan ook niet naar op zoek geweest.

Succes!

Wat leuk! Heb je het over de Sumatra, Java, Bali reis met vertrek op 9 juni vanaf Schiphol?
Dat zou dan mogelijk om dezelfde reis gaan.

Jazeker!! Dat is em =)
Wij vliegen met Singapore Airlines…

Het is de 21-daagse vakantie, maar wij hebben em zelf langer gemaakt. Allemaal mogelijk.

Zijn jullie al wat verder met het kiezen van de vakantie en het reisburo?

We gaan!:vak02:en hebben toch gekozen voor 9 juni met Nusa Ina.

We vliegen niet met Singapore maar met Malaysian Airlines. Scheelt ruim 700 euro voor ons samen. Dat vind ik teveel.
We kunnen helaas echt niet langer weg dan 3 weken dus we volgen het voorgestelde schema.
Maar we zullen elkaar dus zeker treffen.
Misschien wel leuk om op deze manier al wat kennis te maken?

Super zeg!!! :dope:
Wat leuk dat jullie ook dezelfde reis als ons gaan maken. Misschien dat we dan bij elkaar in de “groep” zitten? Zal vast wel? Weet natuurlijk jouw vliegtijden niet, die zie je strakkies trouwens al wel op de factuur staan.
Vliegen jullie ook eerst naar Singapore?

Echt cool hoor. Met hoeveel personen gaan jullie op vakantie? Ik ga samen met mijn vriend. Inderdaad leuk om op deze manier al kennis te maken. Toch zo gek nog niet, al die forums op internet :wink:

Hoi hoi,

Omdat wij met Malaysian Airlines vliegen hebben we een tussenstop in Kuala Lumpur i.p.v. Singapore. We vertrekken om 12.00 uur vanaf Schiphol en komen na de tussenstop om 8.50 uur aan volgens het schema. En jullie?
Ik verwacht wel dat we bij elkaar in de “groep” komen tijdens het deel Sumatra en/of Java.
Wij zijn Bert en Joke Kragt, 44 en 47 jaar en wonen in Groningen.
Wil je vertellen wie jullie zijn? Ben helemaal niet nieuwsgierig, hoor :wink:

Reacties van reizigers die al eens met Nusa Ina reizen/Asean Holiday op pad zijn geweest blijven nog steeds welkom, hoor!