Ervaring locale touroperators in afrika

hallo,

Wij willen een reis door afrika maken van kenia naar victoria falls.
Zijn er mensen die ervaring hebben met een locale touroperator,of evt goede ervaring met een Nederlands bedrijf ?
Voor zover wij kunnen zien zijn de locale operators een stuk goedkoper.

Bert en Heleen

Hallo, wat voor soort reis hadden jullie in gedachten? Meer avontuurlijk en camperen, of iets luxueuzer en hotels?
Ikzelf heb ervaring met Africa Travel co www.africatravelco.com Dat is een locale overland touroperator, in een omgebouwde truck rij je van Kenia naar VicFalls, en slaap je in tenten. Maar het ligt er natuurlijk aan naar wat voor soort reis jullie op zoek zijn :slight_smile:

Hey Moonrise,

Camperen en zo,dus bedankt voor je tip ga eens op hun site kijken.
Had overigens contact opgenomen met african-backpackers.com een Ned reisbureau.
Na pas een week een bevestiging nu bijna een week verder nog geen reactie ,misschien failliet of zo, jou bekent ? prijs leek ok.

Hoi Xantia, ik heb van African Backpackers nog nooit gehoord, ik ken ze niet, maar dat wil niet zeggen dat ze niets goed aanbieden :slight_smile: Ik kan alleen uit eigen ervaring spreken. Africa Travel Co is wel goed, avontuurlijk en niet slecht van prijs in hun categorie. Maar bij hun boek je enkel de lokale reis, de vlucht ernaar toe moet je wel zelf nog regelen.
Neem ook eens contact op met Jana van Mufasa Backpackers via de website www.mufasatours.com Zij bieden een heel gamma van reizen aan bij verschillende locale touroperators. Zij zitten in Johannesburg en werken als agent. Soms kan je via hun betere prijzen verkrijgen. Contactgegevens vind je op de website.

Trouwens, kijk bij het vergelijken van prijzen goed wat er inclusief is en wat niet. Vaak zijn de activiteiten er nog niet bijgerekend en kan een goedkopere organisatie uiteindelijk duurder uitkomen. Dus goed alles vergelijken.

Veel geluk ermee, en laat even iets weten als je meer info hebt. En als je nog meer vragen hebt, just shoot :slight_smile:

Hoi Moonrise,

Heb genoeg huiswerk te doen ,bedankt voor je tips.
Heb al bij africa travel gekeken ,prijzen in euros ??
laat wel weten hoe e.e.a afloopt.