Mijn vrouw en ik willen in oktober/november graag een rondreis maken door Zuid-Afrika. We kunnen met Fox of Kras gaan, maar een lokale organisator zou ook kunnen.
Wie heeft (goede) ervaring met een lokale aanbieder ? Graag eventuele informatie.
Wat zoeken jullie precies? Misschien kan Ik jullie helpen.
Hoi Annemieke,
Dank voor je reactie.
Ik heb op jullie site een twee-en drieweekse reis als voorbeeld zien staan.
Jij begeleidt zo’n reis als gids? Jij ben ook de chauffeur?
Kun je een indicatie geven hoeveel deze reizen kosten bij twee personen?
Ik heb jullie een prive bericht gestuurd
Hallo
In Zuid Afrika wel een paar keer mensen gesproken die met Nederlandse reisorganisaties daar waren,
(niet Fox of Kras) maar die mensen waren niet echt tevreden om allerlei redenen!
Zelf hebben we wel eens groepsreis naar Venezuela gedaan, op zich niets mis mee , alleen wij
misten de vrijheid om te gaan en te staan waar je wilt en wanneer!
Sindsdien gaan we altijd op eigen gelegenheid, misschien iets duurder maar voor ons veel meer bevredigend!
Wellicht is een lokale touraanbieder beter omdat ze de ins en outs beter kennen,
maar als de kosten geen bezwaar zijn, en je je aan een paar regels van het land
houdt, is misschien een reis met huurauto of back pack reis een optie?
Er staat echt heel veel over geschreven op dit forum en anders mag je altijd een PM sturen!
veel planplezier
Klopt Peter, met die reizen van Touroperators, heb je geen vrijheid , elk minuut is ingepland, vreselijk en ook ze weten inderdaad te weinig over het land zelf. Persoonlijk heb ik ervaring dat als je in het land woont, je gewoon meer weet.
Mijn reizen zijn zeer flexibel, bijna alles is mogelijk, en ik weet ook vele mooie plekken om te overnachten, mooie kleine accomodaties, met goede ( persoonlijke) service etc.
ook geef ik veel,persoonlijke service en dat wordt altijd zeer op,prijs gesteld en ze kunnen me alles vragen altijd.
Wij zijn lodge eigenaren in het noorden van Zuid-Afrika en bieden betaalbare maatwerk rondreizen aan door zuidelijk Afrika. Dus incl. chauffeur, auto en altijd met de meest mooie accommodaties, activiteiten en excursies in een zeer persoonlijk, flexibel programma. En het voordeel van Nederlandse eigenaren die zelf dit programma ook daadwerkelijk uitvoeren! Wij concentreren ons op het noorden van Zuid-Afrika, Botswana en Vic Falls. De rest van Zim laten we voor dit jaar ff achterwege. Zie onze website voor meer info.
Met zonnige groet vanuit de bush,
Natascha Snelder | ZaZoe Xperience | www.zazoetravel.com
Hallo Pipo
Zijn jullie er ondertussen uit? Wij zijn ook op zoek als echtpaar en komen er ook niet uit! Wij gaan in februari '17. Misschien heb je tips voor ons.
Groet Paula
Hallo Paula,
kan ik jullie helpen soms. Ik maak al jaren reizen. Als je me last weten via een mail, wat jullie precies zoeken, dan maak ik de reis. Geen kosten aan verbonden verder . Anders kijk even op mijn site. Tot snel…
Hallo
Een ding waar we wel uit zijn, is dat het een groepsreis gaat worden😜
Denk dus in dit geval we elkaar niet kunnen helpen, sorry
Maar bedankt voor je reactie
Jammer Paula, heb je net een prive bericht gezonden.
bedenk wel dat je met een groepsreis erg beperkt is. Geen vrijheid…
Nogmaals bedankt voor je aanbod.
Ok alvast veel plezier in mijn nieuwe Vaderland
Ha allemaal,
Ook wij bieden (maatwerk)reizen aan naar Zuid Afrika. Onze filosofie is gericht op bijzondere accommodaties en dit betaalbare maken zodat iedereen de wereld kan ontdekken. Kijk ook eens op onze website!
Bedankt voor de reaktie, maar we hebben inmiddels onze keus gemaakt en gaan met Fox.
Google ook even ‘extra ordinary travel’. Een nederlandse die al jaren in Kaapstad woont, kan jullie misschien wel helpen. Veel success.
Sent from my G620S-L01 using Wereldwijzer mobile app