reisvorm door Zuid Afrika

Hallo,
We willen volgend jaar juli/augustus met ons gezin bestaande uit 4 personen met volwassen kinderen (dan 22 en 19) een rondreis door Zuid-Afrika maken. Het “bekende” rondje Johannesburg, Krugerpark, St. Lucia, Drakensbergen, Johannesburg en wat daartussen zit (linksom of rechtsom), maar zijn nu aan het kijken welke reisvorm ons het beste past en aanspreekt. Het is namelijk voor het eerst dat we zo’n soort verre reis maken. We zien het eigenlijk niet zitten om zelf te rijden vanwege o.a. links rijden, niet bekend met hoe het zit met reisafstand/reistijd, bezoeken dorpje, het missen van informatie die door meereizende gids verteld wordt ed.
Daarom willen wij graag de verschillende ervaringen horen van mensen die gekozen hebben voor een groepsreis (bus) of reis met privé-chauffeur en waar je evt. op moet letten en wat gemiddelde prijzen zijn.

En met welke touroperators hebben jullie goede ervaringen?

Alvast bedankt!

“Ik van ZaZoe Xperience beveel ZaZoe Xperience van harte aan!” LOL.

Bovenstaande is natuurlijk een grapje maar wij verzorgen individuele maatwerkvakanties in het noordelijke deel van Zuid-Afrika (onder meer de regio die je zelf aangeeft) en eventueel ook Botswana, Swaziland. Dan word je vanaf Johannesburg airport opgehaald en heb je de hele reis je eigen chauffeur / gids bij je. Overnachtingen, route en excursies hebben we dan van tevoren in onderling overleg vastgesteld.
Lekker makkelijk communiceren in het Nederlands. Wij zijn beiden Nederlands maar wonen al ruim 11 jaar in Zuid-Afrika. Daar hebben wij onze eigen lodge helemaal in het noorden van Zuid-Afrika met eigen wildpark etc. Maar we gaan dus heel veel met onze gasten op pad. In luxe 4x4’s waarmee we overal komen. Mijn man en ik en onze gidsen zijn allemaal ervaren spotters en we kennen het land op ons duimpje.

Zo kunnen onze gasten heerlijk ontspannen en genieten van de reis en al het moois van Afrika.

Zie onze website www.zazoetravel.com of de vermelding op Zoover voor recensies van mensen die je voor zijn geweest. Of vraag via de e-mail een eerste offerte aan om geheel vrijblijvend een idee te krijgen van kosten en mogelijkheden.

Met zonnige groet,
Natascha Snelder
ZaZoe Xperience

Hallo familie,

ja dan kan ik ook jullie helpen met je reis Kijk maar op mijn website. Maak en begeleid al jaren ( vanaf 2009) mensen door mijn mooie woonland. En kan jullie ook met raad en daad bijstaan.

mail me je telefoonnummer en wanneer ik jullie kan bellen dan kunnen we daarover van gedachte wisselen. Het is heerlijk en zeker niet moeilijk om rond te reizen, maar begrijp zeker dat links rijden even een ding is.

groetjes