Ervaring gevraagd Dim Sum over reis Vietnam

Hoi,

Wij overwegen dit jaar met 2 kinderen (13 jaar) naar Vietnam te gaan. We hebben een mooie reis via Dim Sum reizen geoffreerd gekregen maar kennen deze organisatie niet. Wie heeft ervaring met hen?

Hallo Maddeleen,

Ik ken hen niet.

Maar zou je misschien wat meer kunnen schrijven over de periode,welke transfers, schema,hotels en prijs?

Dan kunnen we misschien oordelen of de offerte redelijk is.

Zie het of je vraagt naar bijv. "Anne-Jitske travel " ( is helemaal fictief ).
Maar je wilt een overnachting boeken voor 1 nacht bij de efteling + 1 dag efteling.
Ik denk dat het bureau dan niet relevant is maar het park, vervoer van station naar park, prijs park, kosten drinken op het park enz.

Er zijn duizenden bureaus die reizen aanbieden en de kans is niet heel erg groot dat iemand bij bureau ooit heeft geboekt voor iets.

Ik heb even op gekeken via google en zag dat dit een nederlands bedrijf is?
Dit is per definitie al duurder dan rechtstreeks boeken voor hetzelfde.
Hoeft niet altijd met een groepsreis omdat ze een groter reisgezelschap op de been kunnen brengen en zo de prijzen kunnen drukken.

Prive is normaliter duurder ( bij een nederlandse organisatie ) en geen keuze met de vluchten, misschien een lange transit en ongunstige vluchten?

Dus wanneer je voor een prive reis gaat is misschien een offerte vragen bij een vietnamees bureau en zelf tickets boeken een goede en goedkopere optie.

gr.
Ton.