Hallo,
Ik vroeg mij af of er mensen zijn die ervaring hebben met talenscholen in Peru; iemand aanbevelingen???
groetjes Sanne
Hallo,
Ik vroeg mij af of er mensen zijn die ervaring hebben met talenscholen in Peru; iemand aanbevelingen???
groetjes Sanne
Kijk voor een hele goede talenschool in Cusco, Peru op http://nl.proyectoperucentre.org
De school ligt in het centrum, is geaccrediteerd, heeft hele goede leraren en kan je ook nog eens aan accomodatie of vrijwilligerswerk helpen als je dit wilt.
GrDonny
Je kunt ook altijd klassen via skype volgen (mocht je niks vinden). Dat kan bij mij, mijn email is [EMAIL=“spanishwithraul@gmail.com”]spanishwithraul@gmail.com. Het kost je 15 euro per uur, een testles volgen kan ook!
ciao saludos Raul
Hoi Sanne,
Ik heb zelf goede ervaringen met de San Blas Spanish School in Cusco (www.spanishschoolperu.com). Zij bieden de mogelijkheid om Spaans te leren in kleine groepjes (max 4 personen) of individueel met enthousiaste docenten. Je kunt hier tevens je verblijf in een gastgezin of appartement regelen en ook vrijwilligerswerk als je daarin geinteresseerd bent. Er worden doordeweeks gratis activiteiten voor de studenten georganiseerd.
Groetjes Bauke
In Arequipa is een goede en leuke school voor Spaanse les, van de Nederlandse Saskia Tegels.
Voor meer informatie: [EMAIL=“sastegels@yahoo.com”]sastegels@yahoo.com
of
A.I. Travel - Tours Arequipa,
Peru telefax: +51 54 222052
e-mail: [EMAIL=“info@aitraveltours.com”]info@aitraveltours.com
Als je echt goed spaans wilt leren kan ik je in Lima het taleninstituut van de Katholieke Universiteit aanraden. ik heb hier zelf een 10 jaren geleden Spaans gestudeerd. Ik werk nu onder andere als tolk voor de Peruaanse overheid dus blijkbaar is er wel wat blijven hangen van die lessen die ik toen heb gehad :hihi:
http://www.idiomas.pucp.edu.pe/node/345
Als je liever in Cusco lessen volgt dan zou ik je de AMAUTA school willen aanraden. Een van de eigenaars is Nederlandse. Meer informatie op hun eigen pagina of via onze pagina alhier: http://www.cuscoperu.nl/spaans.html
Veel succes ermee,
CuscoPeru.NL
Beste Sanne,
Ik ben met de organisatie Projects Abroad naar Peru geweest. Ik heb zelf geen talencursus gedaan maar andere vrijwilligers op mijn project wel en die waren erg enthousiast.
Bij Projects Abroad kan je een talencursus doen in combinatie met een vrijwilligerswerk project of je kan los een talencursus doen.
Omdat je de gehele cursus en/of project verblijft bij een gastgezin leer je de taal nog sneller en beter, dat is erg leuk!
Kijk even op hun site www.projects-abroad.nl voor alle mogelijkheden in Peru.
Succes ermee!
Groetjes,
Jasper
Beste Sanne,
Ik heb Spaans geleerd in Cusco en Mijn Bestemming Peru had mijn lessen en mijn gastgezin geregeld. Ik heb daar echt een super tijd gehad en de school was erg goed en gezellig! Er werd op zo´n manier les gegeven dat je al heel snel een gesprekje kunt voeren met de Peruanen in Cusco.
Groetjes, Lisette
Hallo, ik heb hier nog 2 taalscholen in Cusco, beide kan je benaderen in het Nederlands:
http://www.spaanstaligewereld.nl/leren-sb-item.php?regio=Cusco
vriendelijke groet
Ik ben het niet eens met cuscoperu.
Amauta Spanish is echt geen goede taal school.
Ik heb daar 2 weken gezeten, veel te veel betaald en ben daarna naar Spanish San Blas gegaan. Deze vind ik een heel stuk beter en is niet zo belachelijk duur als Amauta.
Ik praat wel inmiddels over 7 jaar geleden
Hallo,
In de periode juli/augustus van dit jaar ben ik alleen naar Peru geweest.
Is me uitstekend bevallen, temeer daar ik lessen Spaans heb gevolgd in Arequipa bij talenschool van Saskia Tegels (info@aitraveltours.com).
Had gedurende 1 week 4 uren privéles per dag waarvan 2 uren grammatica en 2 uren conversatie. Goede en aardige docenten!
In Cusco heb ik Spaanse les gevolgd bij de San Blas Spanish School: ook prima ervaring. Kleine groepjes (max. 5) en bijzonder hulpvaardige docenten. Van harte beide scholen aanbevolen!
Succes!
Marijke
Hoi,
Ik kan je Casa de Avila in het centrum van de prachtige koloniale stad Arequipa van harte aanbevelen. Arequipa wordt ook wel ‘de stad van de eeuwige lente’ genoemd en het is er dan ook een heerlijk toeven! De school zelf is heel professioneel en de docenten zijn zeer goed, bevlogen en lief. Vanaf de eerste dag noemde iedereen me al Evita (ik heet Eva en Evita is vergelijkbaar met Eefje) en werd ik spontaan door mijn docenten gedag gekust (oke, da’s misschien wat minder professioneel, maar je voelt je wel gelijk welkom!).
Het is een taalschool en hostel in 1. Je kunt kiezen voor een privekamer (ruim, mooi, schoon!), een gedeelde kamer, een homestay of een appartement. Ik kreeg er vier uur per dag priveles in de mooie, groene en zonovergoten binnentuin. Je krijgt 2 docenten toegewezen en krijgt van de ene 2 uur grammatica en daarna van de andere 2 uur conversatie. Soms ga je ook op pad. Zo nam mijn docente me mee naar een mirador, een uitkijktoren met schitterend uitzicht over de stad en de omringende bergen en vulkanen. Ook organiseren ze diverse andere activiteiten voor de studenten.
Kijk maar eens op http://www.casadeavila.com/ en op An Efective Method for Spanish Courses. Immersion and motivation.
Mocht je erheen gaan, doe Armando (de directeur) de hartelijke groeten! Hij nodigde me een keer uit om ergens te gaan lunchen. Het werd een echte ‘local experience’, erg leuk!
Groetjes,
Eva
Je zou ook eens kunnen kijken naar www.learnspanishinperu.net
http://people.zeelandnet.nl/vaneijs/
Vond Arequipa de meest aangename stad van Peru. Qua klimaat letterlijk een verademing in vergelijking met andere Peruaanse steden.
Hey,…
Deze organisatie heeft twee scholen in Peru in Cuzco en Lima.
Ik zelf wil van de zomer ee cursus Spaans volgen in Cuzco.
![]()
De reden dat ik voor deze reis organisatie heb gekozen is omdat ik al eerder een talencursus in Costa Rica en Spanje met ze gevolgt hebt en alles was PERFECT geregelt. :zon02:
Verder zijn de klassen in Cuzco erg klein, slechts 5 studenten, dit alles zorgde er voor dat ik weer voor Estudio Hispanico heb gekozen.
Ik hoop dat je er wat aan hebt.