Ervaring met Spaanse taalscholen in Cusco

HOI,
Wie heeft er (recente) ervaring met taalscholen in Peru / Cusco? Op internet staan er genoeg, maar ik zou het leuk vinden om persoonlijke meningen te horen. Bovendien boek ik liever direct bij een school i.p.v. het via een commerciele organisatie te regelen.

Alvast bedankt voor de tips.

Groetjes, yonick

Hoi, zeer recent is het niet, hoewel… 3 Jaar geleden wil ik nu ook weer niet heel lang geleden noemen! :wink:

Ik ben toen via Don Quijote bij de school Amauta terecht gekomen, dichtbij Plaza de Armas (het hoofdplein van Cusco). Echt een super leuke school, waar ik een geweldige tijd heb gehad!

Liefs,
Carolina

Voor als je nog geen keuze hebt gemaakt: in januari heb ik op de school Amauta een cursus van 3 weken gevolgd. In vriendin van mij zit nu ook in Cusco en volgt bij de school San Blas een cursus, omdat ze Amauta te duur vindt. Amauta en San Blas zitten allebei in het centrum. Ik was tevreden over Amauta en heb een hele leuke tijd in Cusco gehad.

Groetjes,
Carla

Hoi,

Cusco Spanish School is een echte aanrader; wat mij betreft de juiste prijs-kwaliteit verhouding. Vriendelijk en goed personeel. Meer info;
www.cuscospanishschool.com

Ze zitten in Calle Garcilaso 265

groetjes, Josan

bedankt voor jullie tips! We hebben inmiddels bij de San Blas school geboekt, waar ik meerdere goede ervaringen over heb gehoord. Groetjes