Taalschool Peru, Cusco

Hallo!

Ik vertrek 1 mei richting Peru en vlieg ik 10 juli terug vanuit Ecuador, Quito.

Ik wil dan graag eerst 4 weken in Peru spaans gaan studeren.

Heeft iemand ervaring met een goede taalschool, die ook gezellig is en een goede prijs/kwaliteits verhouding heeft?

groetjes,
Ramona

He,

Ik heb zelf in Buenos Aires op de taalschool Ecela gezeten, en ik hoorde laatste dat zij ook een school in Cuzco hebben geopend. Ik vond de school in Buenos Aires in ieder geval geweldig! Over de school un Cuzco kan ik natuurlijk niets zeggen, maar misschien is het het waard om eens op hun website te gaan kijken of iets dergelijks…

Hey!

Op San Blas… een plein in Cusco hebben ze een goede en leuke talenschool. Met redelijk wat nederlanders dus dan leer je ook nog snel mensen kennen daar. Je kan daar gewoon heen gaan… even een taxichauffeur vragen om je naar sanblas te brengen en dan zie je hem al! Dit is de website… http://www.spanishschoolperu.com/nl/indexnl.php
Heel veel plezier, ik heb een supertijd gehad in Cusco. En als je van dansen houd, ga dan naar een van de salsa scholen!!!

Hey,

Ja ik heb ondertussen geboekt bij Maximo Nivel. Ben benieuwd. Ziet er goed uit voor een, redelijke prijs. 2 mei zet ik voet in cusco…spannend!

En hoe bevalt het in Cusco? Al een beetje gewend aan de hoogte?

veel plezier daar, het is een mooie stad!

Frank