wij zijn Jolene, Marjon en Wilco. Wij willen in januari naar Peru (of ergens anders in Zuid-Amerika…) In onze zoektocht zijn wij op de site www.spaansincusco.nl gestuit. Dit is een organisatie die spaanse cursussen verzorgt en die tevens voor onderdak zorgt. De site is alleen niet heel erg uitgebreid. Vandaar dat wij op zoek zijn naar mensen die al (positieve of negatieve) ervaring hebben met deze organisatie…
wat gaaf! Ik zou zo met jullie meewillen…Ik kan jullie helaas niet verder helpen want bij mij is 't tot nu toe alleen bij dromen gebleven. Ik hoop dat jullie een hele gave tijd gaan hebben in Peru en dat jullie maar veel nuttige® reacties mogen krijgen!
in cusco zijn er verschillende spaanse scholen
ik heb zelf een reiskantoor in cusco en heb reeds verschillende malen goede reacties gehoord van een spaanse school in calle suecia
voor meer info over peru
kijk op onze website , hier vind je voor meer dan 80 % enkel info over het land
geniet er van
groetjes
dirk
en als je in cusco bent , komt dan gerust eens langs voor een babbel !!
In Cusco heb je inderdaad verschillende talenscholen. ik zelf werk inmiddels al een tijdje voor de San Blas Spanish School in Cusco. Een kleinschalige school in het hart van Cusco. Op de website kun je meer informatie vinden: www.spanishschoolperu.nl of mail naar spanish_lesson@hotmail.com.
In augustus van dit jaar ga ik naar Zuid-Amerika en ook ik wil starten met een spaanse cursus in Peru of Equador. Al zoekende op internet kom je verschillende organisaties tegen die dit soort cursussen organiseren. Bijvoorbeeld www.NIW4U.com en bij www.joho.nl.
Ik ben er zelf nog niet uit, hoor. Dus alle reacties die jij krijgt, zijn ook handig voor mij! Succes ermee.
Hai hai,
Ben zelf ook druk op zoek naar een taalschool in Latijns-Amerika…Waar ik zelf nogal enthousiast over ben (een aantal vrienden van me hebben er goede ervaringen mee) is de organisatie www.nbreizen.nl Kleinschalig en ze kennen de docenten daar ook. Verder is www.niw4u.nl ook een aanrader. Lijkt me alleen wel ietsjes commercieler…
Veel succes ermee!
Je kunt je reisplannen en talencursus regelen via een organisatie in Nederland. De kosten zijn dan echter minimaal 2 keer zo hoog als zou je de cusus direct bij een talenschool egelen in Zuid-Amerika. Je raakt misschien wat zekerheid kwijt, aan de andere kant kun je zelf bepalen bij welke school je je lessen wilt nemen. Er is altijd wel plek voor een extra student bij de talenscholen.
Ik zelf werk op het moment bij de San Blas talenschool www.spanishschoolperu.com . Dit zopu een optie voor je kunnen zijn.
Hoi!!
Ik ben vorig jaar zelf in Cusco geweest en heb het daar onwijs na ar mn zin gehad!! Ik heb een talencursus gevolgd op Academia Latinoamericana, was erg goed geregeld, erg leuke tijd gehad. Ze kunnen onderdak voor je regelen, eventueel bij een gastgezin als je wilt. Kijk even op www.latinoschool.com voor meer info. Het is erg makkelijk om daar ter plekke te regelen (niet via NL organisaties, kost je onnodig extra) Veel succes en plezier!!
groetjes wilma
Ik zit momenteel zelf in zuid amerika (sinds vandaag in argentinie) en heb de afgelopen 3 maanden door peru en bolivia (paar daagjes noord chili) gereisd.
Ik ben begonnen met n cursus spaans in cusco (en vervolgens vrijwilligerswerk met weesjongens) en dat is me erg goed bevallen. Ik had het al in NL geregeld met de organisatie Travel Active (www.travelactive.nl). Daar ben ik erg enthousiast over en het is handig als je alle zekerheid wilt hebben, maar het scheelt n hoop geld als je n cursus zelf regelt. De school waar ik op heb gezeten heet: Academia Latino americana en ligt in het centrum van cusco (latinoschool.com). Dezelfde school is trouwens ook te vinden in Ecuador (quito) en Bolivia (sucre).