Ervaar jongerenreizen

Hallo allemaal,

Ik ben Roos en ben al in diverse landen geweest zoals ecuador, curacao en amerika. Deze reizen waren allemaal met mijn ouders en nu ben ik van plan om allen op reis te gaan naar Zuid-Afrika. Ik vond een reis organisatie die heet ’ Ervaar jongerenreizen’ kent iemand deze organisatie? of heeft iemand ervaring met de organisatie? Ik hoop dat iemand mij kan helpen.

Groetjes Roos

Hoi Roos,welkom op wereldwijzer!
Nou je hebt al aardig wat mooie landen bezocht in het verleden,hoe waren je reiservaringen trouwens met Ecuador?
Ik las ook in je berichtje dat je op vakantie trekt naar Zuid-Afrika,Roos?
Zuid-Afrika heeft een adembenemende natuur en een rijke fauna en flora.
Je kan er op safari in één van de tientallen nationale wildparken (zoals het Krugerpark) of in één van de vele privé-wildparken.
Indien je nog met vragen zit,dan kan je altijd een berichtje posten op het Zuid-Afrika Forum hier op wereldwijzer.
Succ6 nog met je reisvoorbereidingen,Roos!
groet,georgessiam.

Hi Roos,

Die organisatie moet je trekken, want je moet er rekening houden dat je allemaal bij elkaar slaapt (slaapzalen in hostels en tenten).
Als je daar niet van houdt kan je beter een gewone groepsreis doen, fox is best prijzig maar via arke e.d. zijn de groepsreizen alweer goedkoper.
Ben zelf toevallig aan het kijken voor een groepsreis naar zuid-afrika (ligt misschien aan de naam :P)

Groetjes Roos