Enthousiaste Au Pair zoekt leuke gastgezin

Beste meneer/mevrouw,

Mijn naam is Ryan en ik ben 22 jaar oud. Ik ben op zoek naar een gezellig gastgezin om als au pair te functioneren. Ik ben beschikbaar van 1 juli 2012 to 25 augustus. Dit omdat mijn school die maandag daarop weer begint. Ik zal mijzelf hieronder even een beetje voorstellen.

Ik kom uit een gezin van 6 kinderen waarvan ik de oudste ben. Ik heb drie broertjes (18, 12 en 11 jaar) en twee zusjes (9 en 6 jaar). Ik ben dus opgegroeid met kleinere kinderen om me heen. Ook heb ik altijd dieren om me heen gehad. Ik ben een dus ook een dierenliefhebber.

Ik rond op dit moment mijn administratieve opleiding af en ik ga volgend jaar beginnen met mijn pabo-opleiding (lerarenopleiding) op de Hogeschool van Arnhem/Nijmegen. De reden dat ik voor deze opleiding heb gekozen is omdat ik al langer les geef in dans plus ik geef engels en reken bijlessen in buurthuizen. Ik hou er van om met kinderen om te gaan en ze op een leuke wijze iets bij te brengen.

Verder hou ik erg van sport. Niet dat ik alles kan, maar ik vind het wel leuk om alles te doen. Zelf voetbal en basketbal ik veel. Maar ik vind het ook leuk om te zwemmen en andere sporten te beoefenen. Ik hou ook erg van muziek. Vooral HipHop en R&B maar ik kan ook genieten van soul, jazz en andere wat oudere muziek.

Ik ben nog nooit au pair geweest en heb dus ook geen ervaring hiermee. De reden dat ik dit graag wil doen is omdat ik graag met kinderen omga en ze graag iets bij wil brengen. Ook vind ik het geweldig om met ze om te gaan en leuke dingen met ze te doen. Het lijkt mij een mooie ervaring voor het leven en ik denk dat ik hier zelf ook nog veel van kan leren. Ik word vaak niet aangenomen omdat ik geen ervaring heb. Daarom hoop ik op iemand die mij de kans wil bieden om die ervaring op te bouwen!

Ik zoek een gastgezin in het buitenland en het liefst in Europa (vanwege de hoge prijzen van de vliegtickets voor landen die verder liggen). Mocht u interesse hebben, dan kunt u mij uiteraard contacteren. Dan kunt u mij meteen vragen stellen en zouden we kunnen praten.

Met vriendelijke groet,
Ryan
StuurmanRyan@gmail.com

Nog steeds beschikbaar!

Ik ben inmiddels bezet! Bedankt voor alle e-mailtjes!

bedankt voor de update :slight_smile: dan kan ik dit topic sluiten, kunnen er geen misverstanden bestaan.

Succes!

Groetjes
Nathalie