Beste lezer,
Over mij
Mijn naam is Ryan en ik ben 23 jaar oud. Ik ben in de kerstvakantie van 22 december 2012 tot en met 5 januari 2013 op zoek naar een au pair gezin in het buitenland. Heeft u het extra druk in de kerstvakantie en kunt u iemand gebruiken? Dan vertel ik hieronder iets over mijzelf.
Ik kom uit een gezin met zes kinderen. Ik ben de oudste en de jongste is nu 8 jaar. Ik ben geboren te Doetinchem maar woon nu al 14 jaar in Arnhem. Ik kom uit een groot gezin met kleine kinderen en ben ook opgegroeid tussen huisdieren zoals honden en katten. Dit is beide dus geen probleem voor mij.
Op dit moment zit ik op de Hogeschool van Arnhem/Nijmegen. Ik volg hier de pabo (lerarenopleiding basisonderwijs) en ik zit nu in het eerste jaar. Ik heb nu bijna mijn eerste semester achter de rug en heb in het afgelopen semester als stage gelopen in groep 1/2. Hier heb ik gemerkt dat het vak mij erg goed bevalt en dat ik het erg leuk vind.
Mijn hobby’s zijn muziek, sport en lezen. Ik dans erg veel en geef ook lessen. Ook begeleid ik dansgroepen. Ik hou van alle sporten, maar basketbal en voetbal steken er toch bovenuit. Verder lees ik geschiedenisboeken of boeken over religies. Ik ben erg geintereseerd in andere culturen.
Ik werk op dit moment als beveiliger in het Gelredome. Verder heb ik verschillende baantjes gehad in een supermarkt en callcenters. Mijn meest recente baan die met kinderen te maken hebt was in deze zomer. Ik zat toen in het animatieteam van een Camping (Colline de Rabais) in Virton, Belgie. Hier ging ik dagelijks met kinderen om en verzorgde ik de activiteiten.
Motivatie
Er zijn veel redenen voor mij om als au-pair aan de slag te gaan deze kerstvakantie. Mijn eerste reden is uiteraard omdat ik graag met kinderen werk. Ik zie mijzelf ook niet als au-pair als babysitter. Maar ik hoop dat ik de kinderen ook iets bij kan brengen (bijvoorbeeld als u als ouder wilt dat zij in het buitenland toch de Nederlandse taal gaan beheersen). Ik ben een persoon die zich snel hecht aan de mensen met wie ik omga. Dus ze krijgen veel aandacht en veel liefde.
Ook wil ik dit werk graag doen voor de ervaring. Ik wil graag in het buitenland werken om de cultuur te ontdekken van andere landen. Ook vind ik het leuk om verschillende mensen te ontmoeten.
Nog een reden moet genoemd worden en dat is het geld. Ik heb gemerkt dat ik met mijn huidige laptop uit 1752 niet veel kan. Ik moet voor mijn studie een betere laptop aanschaffen, maar daar heb ik op dit moment geen geld voor. Ik hoop dat ik met de verdiensten in de kerstvakantie een leuk zakcentje kan verdienen om een laptop te kopen.
Wat ik zoek
- Een leuk, liefdevol en gastvrij gastgezien in het buitenland
- Een goede omgeving om eventueel andere mensen te leren kennen
- Als het mogelijk is een computer voor schoolwerk
- Een (kleine) vergoeding
- Reiskostenvergoeding (niet verplicht)
- Een leuke tijd met het gastgezin
Mocht u interesse of vragen hebben dan kunt u mij een e-mail sturen.
Met vriendelijke groet,