Au pair gezocht voor Australie (Sydney) februari-mei 2015

Hallo! Wij wonen in Sydney, Australie, en zoeken een au pair voor ongeveer 11 weken in februari-maart-april-mei 2015 voor onze 2 dochters (dan 1 jaar en bijna 2.5 jaar oud).

Wat we bieden:

  • ruime eigen slaapkamer en badkamer met douche/bad
  • alle maaltijden
  • wekelijks zakgeld om leuke dingen te doen of op te sparen
  • we betalen een deel van je vliegticket

Wat we zoeken:

  • au-pair, vrouw, vanaf een jaar of 22
  • rijbewijs noodzakelijk!
  • ervaring met oppassen op jonge kinderen noodzakelijk

Het werk:

  • maandag tot en met vrijdag van 8 uur s’ ochtends tot 4 in de middag
  • weekenden vrij
  • kinderen ontbijt geven, luiers verschonen, aankleden, meenemen naar speeltuin, park, strand of speelgroup, lunch en snacks geven, thuis spelen enz

Waarom:
Ik moet mijn studie ‘lerares middelbare school’ afmaken en 10-11 weken praktijk les geven op een school in de buurt. Mijn Australische man is ook leraar op een middelbare school 2 km van ons huis.

Waar:
We wonen in een mooi en bijzonder huis in Hornsby, 25 km ten noorden van het stadscentrum van Sydney (ongeveer 45 minuten met de trein). Ons huis staat in de ‘bush’ met veel wilde vogels en soms een kangaroe in de achtertuin. Toch zitten toch maar 2 km van Hornsby treinstation en de winkels vandaan.

Geinteresseert, geschikt en je wil meer weten? Stuur me een email!

Natasha

Beste Natasha,
Ik ben Leanne en ben nu 21 in januari 22. Ik volg de opleidig medewerker maatschappelijke zorg. En heb al een paar keer opgepast bij verschillende gezinnen en heb 2 kleine halfzusjes waar ik soms voor oppas. Mij lijkt het erg leuk om au pair te zijn. Ik heb ook een rijbewijs. Het enige nadeel is dat ik op mezelf woon en ik niet weet of ik mijn huis onder kan verhuren. Dus dat zou ik dan moeten uitzoeken.
En heb een vraag spreken de kinderen ook nederlamds of alleen engels?
Groeten Leanne

Via Wereldwijzer app

Hi Leanne!

Bedankt voor je reaktie!

Zou je die tijd vrij kunnen nemen met je studie volgend jaar? We hebben iemand nodig voor 5 weken voor de paasvakantie 2015 (dus vanaf de laatste week van februari), dan heb je 2 weken paasvakantie waarbij je Sydney kan ontdekken of wat kan rondreizen (en dat geeft mij 2 weken tijd om bij te komen van de praktijk ervaring), en dan nog eens 5-6 weken tot en met half mei…

Charlotte is nu 15 maanden oud en spreekt maar enkele woordjes engels. De 2de baby wordt over 4 weken verwacht. Charlotte zal volgend jaar dus 2 jaar en een paar maanden oud zijn en de jongste bijna 1. Ik spreek zelf vooral engels met haar, maar heb wel nederlandse boekjes die ik haar voorlees. Ik wil graag een nederlandse au pair om nederlands met ze te praten! Mijn man is Australier en spreekt geen woord nederlands, dus wie er bij ons in huis komt moet toch wel engels kunnen spreken om met hem te communiceren.

Ik stel voor dat je er verder over nadenkt en hoe je dat oplost met je huis en of je die tijd vrij hebt van je studie, en ons over de komende paar maanden laat weten of je inderdaad graag als au pair naar Australie zou willen komen of niet.
Zo ja, dan stel ik voor dat we elkaar spreken over de telefoon en ik zou dan ook graag iemand willen spreken voor wie je wel eens oppast of opgepast hebt. Klikt het wederzijds, dan kunnen verder bespreken het wekelijkse zakgeld (zal minimaal $200 per week zijn, maar moet nog even uitzoeken wat au pairs in Sydney zo verdienen), hoeveel we kunnen bijdragen aan een vliegticket en of je misschien eerder wil komen voor vakantie en/of langer wil blijven! Australie is een prachtland en je zit hier zo in Azie, Nieuw Zeeland of Fiji.

Groetjes

Natasha

Beste Natasha,

Ik ben zeer geïnteresseerd in uw oproep.
Ben 24 jaar en werk nu anderhalf jaar als au-pair in Nederland.
Daarnaast heb ik mijn eigen bedrijf waardoor ik niet gebonden ben aan werkgevers etc. betreft verblijfsduur.
Graag zou ik mijn grenzen verleggen en ervaring opdoen in een land als Australië.
Mocht u nog zoekende zijn dan zou ik graag met u in contact komen.

Met vriendelijke groet,

Kim Kuijten

Hallo familie!!

Wat een leuke oproep! Ik zal mij even voorstellen, mijn naam is Cindy Verweij 22(in maart 23) jaar en woon in Zoetermeer (omstreeks den haag). Ik doe momenteel de opleiding pedagogisch medewerker (kinderopvang) en ben daarmee klaar in mei. Ik loop nu al drie jaar stage op verschillende groepen, ik heb stage gelopen met de leeftijd van 6 weken tot 13 jaar. Ik ben ook in het bezig van een VOG (verklaring omtrent goed gedrag) In Nederland is er weinig tot geen werk in de kinderopvang en dat is voor mij een teken dat ik het wat avontuurlijker moet gaan opzoeken, de wereld ontdekken en kinderen verzorgen, mijn grote droom. Ik heb nu bijna 4 jaar mijn rijbewijs en rook niet, ik heb ook nog nooit gerookt en ben dat ook niet van plan smiling smiley Zelf heb ik geen kinderen maar wel hele leuke kleine nichtjes waar ik veel op pas, ik heb momenteel ook 6 oppasadressen met de leeftijd van 3 tot 12 jaar oud. In mijn vrije tijd vind ik het leuk om nieuwe dingen te ontdekken, te sporten of lekker een filmpje te kijken en natuurlijk van shoppen, welke vrouw houdt daar nu niet van, haha. Hebben jullie nog vragen aan mij, zouden jullie nog wat van mij willen weten? Dan kan je natuurlijk mailen!

Ik hoop van jullie te horen!

Liefs,
Cindy

Hi Cindy! Bedankt voor je reactie! Net als voor Kim die ook reageerde op dit forum stel ik voor dat je mij even emaild (natasha.langley1@gmail.com) zodat ik je gegevens heb!
Omdat we nu al een aantal mensen hebben die serieus geinteresseerd zijn zal ik over een aantal dagen deze forum advertentie verwijderen, en dus verder corresponderen via email.

Groetjes
Natasha

      • Updated - - -

Hi Kim! Bedankt voor je reactie! Net als voor Cindy die ook reageerde op dit forum stel ik voor dat je mij even emaild (natasha.langley1@gmail.com) zodat ik je gegevens heb!
Omdat we nu al een aantal mensen hebben die serieus geinteresseerd zijn zal ik over een aantal dagen deze forum advertentie verwijderen, en dus verder corresponderen via email.

Groetjes
Natasha

Hallo!
Ook ik ben erg geïnteresseerd! Ik ben 24 jaar en werk als verzorgende IG in Vlaardingen. In het verleden heb ik jarenlang als bijbaantje opgepast op 4 kinderen, wat ik altijd erg leuk heb gevonden en de kinderen ook nog steeds leuk op terug kijken. De familie van deze kinderen willen ook graag mijn referentie zijn voor het geval dat u dat zou willen weten. Ik heb zin in een nieuwe uitdaging en voor mij is het mogelijk om die periode afstand te nemen van mijn huidige baan/leven etc.

Als u nog zoekende bent, hoor ik graag van u!

Met vriendelijke groeten,
Annelies

Beste Natacha

Mijn naam is Veerle Jacobs, ben 30 jaar oud en werk momenteel 8 jaar als maatschappelijk assistent binnen een organisatie. In 2015 ga ik een jaar loopbaanonderbreking nemen om nieuwe horizonten te verkennen en te ontdekken. Ik vroeg me af of u nog op zoek bent naar een au pair. Indien ja, wil ik graag mijn CV naar u doorsturen.
Ik hoor graag van u,(pb berichtje)

Groetjes Veerle

Hallo Ouders,

Wat een geweldige vacature! Ik ben 21 afgestudeerd, heb alle tijd en werk momenteel voor 3 maand als animatrisse op een camping in Frankrijk. Ik pas al 7 jaar, spreek Frans, Engels en Nederlands en ik heb mijn rijbewijs. Ik heb u een mail gestuurd met mijn cv en een foto.
Ik hoor graag van u en succes met het vinden van je juiste kandidate!

Groetjes vanuit de zonnige Franse Alpen!

Niesje

      • Updated - - -

Hallo Ouders,

Wat een geweldige vacature! Ik ben 21 afgestudeerd, heb alle tijd en werk momenteel voor 3 maand als animatrisse op een camping in Frankrijk. Ik pas al 7 jaar, spreek Frans, Engels en Nederlands en ik heb mijn rijbewijs. Ik heb u een mail gestuurd met mijn cv en een foto.
Ik hoor graag van u en succes met het vinden van je juiste kandidate!

Groetjes vanuit de zonnige Franse Alpen!

Niesje

Hallo,

ik weet niet of jullie al een au-pair gevonden hebben ook ik ben erg geïnteresseerd! in jullie oproep.
lijkt me erg leuk om bij jullie als au-pair te komen werken.
ik ben van november tot februari in Australië.
om te gaan reizen en vrijwilligers werk te gaan doen.
en het zou me leuk lijken om dan bij jullie als au-pair te gaan werken, voor dat ik terug ga naar Nederland.
ik ben beschikbaar vanaf februari graag in een gezin willen gaan werken voor paar maanden.

ik werk op dit moment in de verzorging.
maar wil een nieuwe uitdaging vandaar het reizen en vrijwilligers werk en au-pair.
dit is al langer me droom om het te gaan doen.
ik heb ook veel ervaring met kinderen van 0 tot 12 jaar.
ik heb op een kinderdag verblijf gewerkt van 0 tot 6 jaar.
in een leergezin stage gelopen met kinderen van 4 tot 12 jaar.
en basis school groep 1 tot 2.
en heb oppas ervaring aan huis bij vrienden en family.
als u geïnteresseerd bent en nog niemand heeft,dan kan je altijd een pb berichtje sturen.
groetjes roxanna

Hallo,

Hebben jullie inmiddels al een au pair gevonden?
Groetjes

hi
ik ben super enthousiast! hebben jullie al een aupair gevonden? anders denk ik dat ik de juiste persoon voor jullie ben hihi
Ik ben Kim Bierhuis,
ik ben 26 jaar oud en ik ga graag aan de slag als au pair!
Het werken met kinderen is iets wat ik erg leuk vind! Dit is ook te zien aan mijn werkervaring, ik ben toen ik 12 jaar oud was al begonnen met oppassen en heb daar uiteindelijk mijn werk van gemaakt, ik werk in Nederland met kinderen die uit huis zijn geplaatst, maar zorg ook nog voor een meisje met het syndroom van down wanneer haar ouders werken.*
Ik ben gek op kinderen en vind het heel leuk om met ze te werken. ik ben creatief, makkelijk, spontaan, zorgzaam en lief en ik heb ook bij verschillende kinderopvangcentra gewerkt van babygroepen tot tieners en ik vind alle leeftijden zn charme hebben! ik zie ieder kind als individu en probeer hen zo ook te behandelen en kijk wat goed bij een kind past.
maar een van de belangrijkste dingen vind ik toch wel het familiegevoel. ik vind het fijn om een toevoeging aan gezin te zijn en mij ook deel van het gezin te voelen dus ik denk dat dat wel aansluit?*
Ik wil ook al heel lang naar Australië. het land en de cultuur spreekt mij erg aan dus heb besloten er naar toe te gaan!
ik heb onbetaald verlof op mijn werk dus dat is ook het probleem niet!
ik heb al een ticket voor 4 februari tot 28 mei maar het is een ticket waarbij ik de data nog kan wijzigen. zou dit voor u uitkomen?
verder heb ik ook de verzekering, internationaal rijbewijs en het werk visum al geregeld!
ik hoop dat jullie net zo enthousiast zijn als ik?
als jullie vragen hebben kunnen jullie mij mailen! kimberly(laag streepje)bierhuis (at) hotmail (punt)com
ik hoor graag van jullie!*
groetjes

Kim

Hallo Natasha,
Ik ben net begonnen met rondkijken naar een gezin om als au pair te werken in Australië. Nu zie ik jouw berichtje! En dat lijkt me natuurlijk super!! Super cool dat jullie in Sydney wonen en helemaal ideaal dat jullie Nederlands zijn.
Nu is dit voor februari en ik ga er van uit dat je al iemand hebt gevonden. Toch stuur ik dit berichtje. Ik hoop van je te horen!
Groetjes Merel Bouvy

Hallo Natasha,

Ik weet dat de oproep al een tijd geleden geplaatst is. Omdat ik toch opzoek ben naar een gezin die een au pair zoekt van mei t/m september 2016 (of een periode hierin) reageer ik toch even.

Wellicht weet u een gezin in de buurt die nog opzoek is, of bent u inmiddels zelf al weer op zoek?

Buiten alle ervaring als 5 jaar voor de klas in het basisonderwijs en oppas, ben ik nog jong (25) en erg enthousiast. Ik vind het heerlijk met kinderen bezig te zijn! Vooral veel buiten.
In mijn vrije tijd ben ik veel op het water te vinden met mijn surfboard, of in het buitenland onderwater met duikmateriaal. Daar kom ik echt helemaal tot rust.

Ik zie graag een reactie tegemoet!
Eventueel mag dat via de mail ( natas91@live.nl)

Met vriendelijke groet,
Natasja Pijpstra

Hey Natasha,

Ben jij of ken jij iemand die nog opzoek is naar een Nederlandse au-pair? Ik ben namelijk dringend opzoek naar een nederlands gezin in australië voor Juli/Augustus 2017!

Hopelijk kun je mij verder helpen.

Groetjes Laura