Ik zit op dit moment in het zonnige Perth (Australie)
En een andere Nederlandse familie hier is op zoek naar een aupair (per direct)
Het gaat om 2 kinderen van 4 en 6 jaar.
Ze gaan allebei naar school en op de vrijdag, zaterdag en zondag ben je vrij.
(Lekker lang weekend)
Op maanden en dinsdag heb je tussen door ook nog 6 uur de tijd om iets voor jezelf te doen.
Lekker naar het strand bijvoorbeeld [wat erg dichtbij zit op loopafstand!]
Ze zitten in een van de mooiere wijken van Perth vlak bij de trein, het strand en de stad. Je hebt je compleet eigen bovenverdieping, een eigen auto en je word behandeld als onderdeel van het gezin. Dit alles krijg je en dan krijg je ook nog eens een vergoeding van 175$ per week!
Plus natuurlijk je voedsel, verblijf en alles wat erbij hoort.
Wat een leuk berichtje op wereldwijzer, ik word er gelijk al enthousiast van.
Ik werk al jaren met veel plezier met kinderen. Ik heb een opleiding in die richting gedaan en de afgelopen jaren heb ik in de kinderopvang gewerkt maar ook als gastouder in een gezin. Afgelopen jaar ben ik een half jaar als au pair in Qatar geweest (met een Ned. Gezin). In april ben ik weer thuisgekomen. Op dit moment werk ik weer in de kinderopvang maar dit stopt in sept/okt.
Daarnaast heb ik meerdere keren aan vrijwilligers projecten meegedaan (ook in het buitenland).
Ik ben enthousiast (heb natuurlijk wel wat vragen nog) maar mocht de familie geintereseerd zijn dan kunnen ze me mailen : geer10shalom@hotmail.com
Ik hoop gauw iets van ze te horen en voor jou nog een fijne tijd in Australië!
Helemaal leuk!! Kan je dan ook gelijk beginnen in September Oktober? Zou fijn zijn! En ik woon vlakbij jou, ook gezellig haha.
Heb je een rijbewijs?
En heb je facebook?
Ik zou dan gelijk kunnen werken ja, heb ook een rijbewijs. Voor hoelang ben jij daar? Lijkt me erg gezellig. Mijn Facebook : Geertien hiemstra , hoop gauw iets te horen groetjes
Wat leuk dat je in Australie als au pair wilt gaan werken, heb ik zelf ook gedaan. Zorg er wel voor dat je op tijd alles regelt, zeker je visum. Dat gaat over het algemeen heel vlot (je hebt er wel een credit card voor nodig)
Als je vragen hebt, sta ik voor je klaar en Denise is er al dus die zou je ook kunnen helpen. Maar aangezien zij natuurlijk zit met tijdsverschil, kun je ook altijd bij mij terecht
Groetjes
Nathalie - Forumbeheerder Au Pair & Ierland