Hallo!
Wij zijn een Nederlands gezin en wonen sinds september vorig jaar in Sydney, Australie. Wij zoeken een Nederlandse au pair voor ongeveer 4 maanden (te beginnen tussen januari en mid februari) voor onze 3 kinderen (dan 4 jaar, 2,5 en 1,5 jaar oud).
Wat we bieden:
- eigen slaapkamer en badkamer in ons huis in Belrose (Northern Beaches van Sydney - 30 min met de bus van de City, 30 min per auto van Manly Beach, 20 min van Dee Why beach)
- alle maaltijden
- wekelijks zakgeld
- we betalen een deel van je vliegticket
Wat we zoeken:
- energieke au-pair die het leuk om vindt om 3.5 dag per week voor jonge kinderen te zorgen en om met hen op pad te gaan (park, speeltuin, strand, playgroup, voorleesuurtjes bij de bibliotheek, dierentuin, enz)
- dame, liefst ouder dan 21
- Nederlandstalige au pair, zodat onze kinderen goed Nederlands (blijven) spreken
- ervaring met oppassen op jonge kinderen noodzakelijk
- rijbewijs
Het werk:
- drie dagen doordeweek van 7.30 tot +/- 18.00 plus 1 extra ochtend of avond pw
- weekenden vrij en 1,5 of 3 dagen doordeweek vrij
Laat het me weten als je geinteresseerd bent en meer wilt weten.
Kan middels een PM
Rochelle
Goedenavond Rochelle,
Zoekt u nog steeds iemand of is de baan al vergeven?
Met vriendelijke groeten,
Ursula Christiaans
Hallo Rochelle,
G’day mate! Zo zeggen ze geloof ik goeiendag in Aussie?
Toen ik deze vacature zag was ik eigenlijk gelijk enthousiast. Ik wil dan ook zeker meer te weten komen over jullie en jullie vast ook over mij.
Maar het belangrijkste voor nu: Zijn jullie nog steeds op zoek naar een au pair? Zo ja, dan stel ik mij bij deze beschikbaar. Zo nee, pech voor mij!
Ik zal mezelf even kort samenvatten:
Mijn naam is Michelle Hofman en ik ben 24 jaar. Op dit moment woon ik in Cuijk (een dorp nabij Nijmegen). Ik heb de opleiding Maatschappelijke zorg afgerond en ben nu bezig met HBO studie Sociaal pedagogische wetenschappen. Op dit moment heb ik een tussenjaar en mijn plan was om er even tussenuit te gaan. Australië staat op nummer 1 van mijn lijstje landen-waar-ik-nog-heen-wil. Ik heb veel ervaring met kinderen. Ik ben sociaal, ondernemend, enthousiast, leergierig, nieuwsgierig etc.
Als je meer wilt weten dan hoor ik het graag.
veel liefs,
Michelle
Hallo, mijn naam is Lieke Roozendaal en ik ben heel erg geïnteresseerd! Ik heb veel ervaring in oppas werk en heb een opleiding in het onderwijs afgerond. Graag zou ik van u horen of jullie nog steeds op zoek zijn? Liefs
Goedemiddag bent u nog opzoek! Graag hoor ik van u!
Bedankt voor alle reacties! Wij hebben intussen iemand gevonden. Zij blijft tot augustus.
Mocht je geinteresseerd zijn om vanaf september tot eind van het jaar hier te au pairen, hoor ik het graag. Handigste is om dat via email te bespreken. Ik ben bereikbaar op rochelledegens@gmail.com.
Groeten,
Rochelle