Au pair in Sydney gezocht (vanaf 1e kwartaal 2016)

Hallo,

Wij zijn een Nederlands gezin en wonen in the Northern Beaches van Sydney (30 min per bus naar de City, 20 min rijden van het strand). Wij zijn op zoek naar een nieuwe Nederlandstalige au pair die kan starten in het eerste kwartaal van 2016 en minimaal 4 maanden blijft. Start datum is flexibel.

Wij zijn een gezin van 5. Onze kinderen zijn 4, 2 en 1. Ik werk 3 dagen per week en voor die dagen (en maximaal 1 avond of ochtend extra per week) zoeken we een energieke au pair voor de opvang van onze kinderen. Door het fijne klimaat hier, kun je veel met de kinderen naar buiten naar het strand, speeltuinen, playgroup, park enz. De oudste gaat naar pre school op die dagen (rijbewijs is een must om hem te kunnen brengen en halen).

Lijkt het je iets en wil je graag meer informatie, stuur me dan een berichtje (PM) via deze site aan mij .

groeten,
Rochelle

Hallo Rochelle,

Je kan deze oproep ook nog plaatsen in Wereldwijzer [Au-pair Forum
succes!

groetjes Kees](http://www.wereldwijzer.nl/forumdisplay.php?f=438)

En een tip om spam te voorkomen, vraag mensen je een privé bericht te sturen in plaats van een mailadres op dit forum te zetten. Volgens mij is het zelfs beleid dat het niet mag, maar dat weet Kees wel.

1 like

Hallo Rochelle, ik ben zeker geïnteresseerd en wil graag wat meer informatie. Met vriendelijke groeten, Colinda Borgs