Enthousiaste Au Pair zoekt een mooi gezin

Beste meneer/mevrouw,

Een aantal jaar geleden wilde ik al graag au pair worden, maar daar vond ik nooit de tijd voor. In 2012 heb ik hier een advertentie geplaatst omdat ik die ervaring toch graag wilde hebben. Omdat de periode te kort was, lukte het eigenlijk niet. Ook is het erg lastig om als jongeman een gezin te vinden. Ik zal hieronder wat meer over mijzelf vertellen en uitleg geven waarom ik au pair wil worden.

Over mij
Mijn naam is Ryan en ik ben 24 jaar. Ik kom uit een gezin met zes kinderen waarvan ik de oudste ben (de jongste is nu 8). Daar begint het verhaal van het verzorgen van kinderen dus al eigenlijk. Ik hou van muziek, sport en lezen. Ik werk als danser (choreograaf), beveiliger (in het Gelredome) en Callcenter-agent (de irritante telemarketeers inderdaad!). Ik heb een beveiligingsdiploma, een administratief diploma en hoop mijn lerarendiploma zo snel mogelijk te halen.

Ervaringen
Zoals hierboven vermeld kom ik uit een groot gezin. Ik heb veel voor mijn broertjes en zusjes gezorgd. Maar de belangrijkste ervaringen met kinderen heb ik opgedaan op een camping en via school. Toen het mislukte in de zomer van 2012 au pair te worden, heb ik werk kunnen regelen op een camping in Zuid-Belgie (Virton). Dit is mij zo goed bevallen dat ik in de zomer in 2013 terug ging om er te werken. Ik heb hier animatiewerk gedaan. Ook heb ik veel ervaringen opgedaan tijdens mijn huidige opleiding (Pabo, leerkracht basisonderwijs). Hier zit ik nu in het tweede jaar, maar mocht ik mijn natuurkundetoets niet halen, moet ik stoppen met deze opleiding.

Wat zoek ik?