Au Pair aangeboden!!

Hallo allemaal,

Ik ben Eline en ik ben 23 jaar. Ik ben derde jaars studente voeding en diëtetiek in Groningen. Vanaf september heb ik een half jaartje geen school en dit geeft mij de kans om een nieuw avontuur aan te gaan!
Ik zou graag als au pair naar het buitenland willen. In 2012 ben ik skileraar geweest, ook een geweldig avontuur. Ik heb in die tijd skiles gegeven aan de jongste kindjes en af en toe mocht ik werken in de kinderopvang. Ik vind het heel leuk om met kinderen om te gaan. Ik heb ook ervaring met erg jonge kinderen. Oppassen doe ik al zolang ik me kan herinneren.
Naast oppassen en skiën hou ik heel erg van reizen. Ik heb al veel Europese landen mogen bezoeken plus Aruba en dit jaar mocht ik Zuid-Afrika aan mijn rijtje toevoegen.
Nu wil ik dus graag als Au Pair in het buitenland gaan werken. Ik heb ervaring met kinderen van 0 tot en met 14 jaar. Mijn broertjes zijn ouders dus daar kan ik ook mee omgaan. Ik kan goed met kinderen om gaan maar kan ook af en toe een strenge kant naar boven halen als dat nodig is.
Ik ben een spontane, flexibele meid die houdt van reizen en die graag vanaf augustus 2016 tot en met januari 2017 in het buitenland wilt werken als au pair. Leuke bijkomstigheid: ik kan ook nog poetsen. dus ik ben niet vies van huishoudelijke klusjes.

voor meer vragen of interesse stuur een mailtje naar eline_van_zuijlen@hotmail.com

groetjes Eline