Biedt zich aan: (gediplomeerd) SPW 3, Au Pair met ervaring

Hallo,

Met veel enthousiasme stel ik mijzelf aan u voor: mijn naam is Neline, 24 jaar jong en ik ben op zoek naar een (Nederlands) gezin, woonachtig buiten Europa, waarbij ik me aan zou kunnen sluiten als au pair.

Ik ben in het bezit van o.a. het diploma Verzorgende IG met uitstroomrichting Kraamzorg en het diploma Sociaal Pedagogisch medewerkster. Sinds 2007 ben ik 4 dagen per week werkzaam op een kinderdagverblijf voor kinderen van nul tot vier jaar en 1 dag per week op een buitenschoolse opvang voor kinderen van vier tot twaalf jaar. Oppas- en gastouderopvang ervaring heb ik sinds het jaar 2000 en het werken met gezin en
kind(eren) gaat mij zeer goed af. Ik ben zeer conseqent en pedagogisch ingesteld, in bezit van geldig rijbewijs, certificaten als kinderreanimatie, BHV en ben in staat bij te dragen aan een veilig en prettig milieu. Ik heb echter (nog) geen ervaring als au pair in het buitenland maar wie weet kunnen wij iets voor elkaar betekenen.

Ik zou beschikbaar kunnen zijn vanaf januari 2012 voor minimaal een half jaar. Ik geef de voorkeur aan een Nederlands gezin dat woonachtig is/gaat zijn buiten Europa. Voor meer informatie en mijn CV kunt u mij een bericht sturen.

Met vriendelijke groeten,

Neline.

Beste Neline,

wij zijn een Nederlandse familie en wonen in de VS. We hebben drie zonen en zoeken voor het nieuwe schooljaar een au pair, dus vanaf augustus/september 2011. Onze middelste zoon heeft het syndroom van Down. De belangrijkste taak van de au pair is om hem te begeleiden. Zou je het zien zitten om al vanaf augustus weg te gaan?

Silvie

Haai, wij zijn een nederlands/frans gezin in Geneve en zijn per direct op zoek naar een lieve lieve au pair voor onze twee kindjes…zou dat iets voor jou kunnen zijn? Liefs - Wendy

Hoi Neline, ben je nog beschikbaar en zou je ook per September/Oktober kunnen beginnen? Wij zijn NL, wonen in Washington DC en hebben 3 kleine kinderen, waarvan de oudste (6) met Down syndroom. Je zou ons ondersteunen om hem te leren praten en lezen. Als je mij terugmailt kan ik je meer informatie geven.
Groet, Pol