Hallo, ik zal me even voorstellen en wat over mezelf vertellen; mijn naam is Neline, 21 jaar oud, en in bezit van een rijbewijs. Ik kom uit een volledig gezin, ik heb een broer van 19 jaar, en woon vanaf mijn 18e jaar zelfstandig.
Ik ben binnen nu en 3 maanden gediplomeerd SPW-er met uitstroomrichting Kinderopvang (niv.3).
Ik heb ruim 7 jaar ervaring wat betreft werken met kinderen, de ADL en verzorging van kinderen van 0 tot 13 jaar. Ik werk op dit moment al als pedagogisch medewerkster in de kinderopvang, op een kinderdagverblijf voor kinderen van 0 tot 4 jaar. Verder werk ik ook regelmatig op een andere vestiging; de buitenschoolse opvang, voor kinderen van 4 tot 12 jaar. Daarnaast heb ik 2 vaste oppasgezinnen met kinderen in de leeftijd van 0 tot 8 jaar.
Vóór deze SPW opleiding heb ik de opleiding Verzorgende IG, differentiatie Kraamzorg (niv.3) behaald en afgerond.
Ik ben op zoek naar een nieuwe uitdaging en een gezellige werkkring, voor in de toekomst (vanaf omstreeks januari 2009 zou ik beschikbaar kunnen zijn) en zoek een leuk Nederlands gezin met kinderen, die het plan hebben naar het buitenland te vertrekken voor een X aantal maanden en daarom een aardige en enthousiaste gediplomeerde SPW-er zoeken.
Mijn voorkeur gaat uit naar een zonnig land.
:zon02:
Mocht u meer willen weten hoor ik dit graag, zodat ik uw vragen kan beantwoorden.
Met vriendelijke Groetjes Neline.