Gezin gezocht in het buitenland vanaf jan. '08

Hallo,

Ik ben 20 jaar en van plan om vanaf januari 2008 naar het buitenland te gaan voor onbepaalde tijd. In deze periode zou ik graag als au-pair aan het werk willen omdat ik graag met kinderen omga. Ik heb een opleiding gevolgd tot directiesecretaresse. Toch heb ik wel veel ervaring met (jonge) kinderen. Ik heb veel opgepast en doe dit nog steeds met veel plezier. Ik ben in het bezit van een rijbewijs mocht dit van belang zijn.

Zoekt u een au-pair vanaf januari 2008? Aarzel niet en reageer! Ik doe het met veel plezier.:smile:

Nancy,
waar wil je naar toe?
ik wil je graag helpen een geschikte gesreende familie te vinden via 1 van mijn agenten in het buitenland.
mail/bel gerust
06 194 121 36
www.missionhollandaise.eu

hoi ,

wij wonen in spanje , op 1 uur afstand van madrid, en zoeken een aupair voor minimaal 3-6 maanden voor onze 2 kids. wij zoeken iemand met rijbewijs en geen problemen met kinderen.

het werk houdt in op de kinderen passen en hun nederlands leren , spelenderwijs en koken tussen de middag.

dit is heel kort en krachtig als je geintereseerd bent laat even weten dan vertel ik je er meer over.

angelica