Enquete :Wat zijn jullie ervaringen met het eiland Ko Phangan?

De meeste Thaise eilanden zijn droomplekken met prachtige witte stranden!
Wat zijn jullie ervaringen met het eiland Ko Phangan,ben je er al geweest of ben je nog van plan dit eiland te bezoeken?

Plaats hier u reactie/ervaring betreft het eiland Ko Phangan.
Omgeving, restaurants, bevolking, vervoer, accommodaties, stranden en meer…

Koh Phangan is mijn favoriete eiland van de Samui Archipel. Mooie rustige stranden en vooral een prachtig ongerept binnenland vol palmbomen. (Ik denk hetzelfde als koh Samui, maar dan 30 jaar geleden) Elke avond heb je in Thong Sala een food night market (Pantip), met daarom heen diverse winkels enz.
De stranden die ik er bezocht heb zijn Haad rin nok beach, Haad salad beach, Haad yao beach en Mae haad beach/Koh ma. Als ik terug ga naar Koh Phangan bezoek ik zeker de stranden van Thong nai pan yai/noi. Op het eiland ligt ook een grote Chinese tempel. (Weet de naam niet)

Het mooiste strand van de Samui Archipel vind ik nog altijd Mae nam beach op Koh Samui.

Ik zat begin september 2012 op Koh Phangan en had een eiland tripje geboekt met o.a. 2 watervallen, de Phaeng noi en Wang sai waterval, de gids vertelde dat het al maanden (bijna) niet meer geregend had op Koh Phangan en dat was te zien, beide watervallen kurkdroog.:wacko: