Enquete :Wat zijn jullie ervaringen met de stad Phuket?

Phuket is populair onder de toeristen vanwege de mooie duiklocaties en de prachtige stranden zoals Patong Beach, is het bekendste en meest bezochte strand in Phuket.
Ook vind je op het eiland mooie watervallen zoals Ton Sai en Bang Pae (de grootste waterval van Phuket)
Aan tempels geen gebrek, één van de mooiste tempels die ik bezocht heb in het verleden was de schitterende tempel Wat Chalong ,een aanrader!
Het echte euch…uitgaansleven op dit eiland vind je aan Patong Beach en Bangla Road!
Aan restaurants,winkels,kraampjes,Clubs,bars,karaokebars en massageparlors geen gebrek,dus voor elk wat wils zou ik zeggen!:slight_smile:
Mensen die het wat rustig willen houden kunnen altijd een hotelletje nemen aan de Kata Beach ,minder luidruchtig ook vind je daar geen bruisend nachtleven zoals op Patong Beach.
Zo mensen hebben jullie positieve alsook negatieve reacties wat betreft Phuket !(Omgeving, restaurants, bevolking, vervoer, accommodaties,bezienswaardigheden etc…) dan kan je die hieronder kwijt!

http://www.photos-phuket.com/wp-content/uploads/2012/05/patong-beach-night_42.jpg

wij gaan graag eens ronddolen in Phuket stad.
Je kan er heen vb van uit Patong met de local bus en de stopplaats is midden in de stad, bij het uitstappen zullen er vervelende touts op je afkomen met een kaart in de handen en je voor 20 bacht rond zullen voeren …trap daar niet in !.
Je hebt er marktjes, schopping enz leuke stad om te verkennen .
S’avonds is het een beetje aan het leeglopen .
Veel plezier ginds.

Het is mij van alles te veel:

Teveel toeristen, te drukke stranden, teveel bars, teveel Russen, teveel verkeer…

Ik ga er enkel heen om mijn vrienden te bezoeken, en gelukkig: Die kennen de plekjes…

Hans.

Je hebt het hier over het eiland neem ik aan Hans, niet de stad, zoals gevraagd in de OP?