Enquête: Vakantieliefdes

ik heb er heel goede herinneringen aan, zal de ervaringen nooit vergeten :wub:

Ik heb mijn vakantieliefde ontmoet in Barcelona in 2009, een mooie man met sprankelende ogen op het strand… Wat blijkt komt hij uit Kenia, een land wat ik nog nooit bezocht had, op naar Kenia dan maar, en nu ben ik met hem getrouwd en woon ik net zoals Marriette ook in Kenia!

Twee mensen die uiteindelijk zijn neergestreken in Kenia, door hun 'vakantie’liefde. Wat mooi! :wub:

:wink:

Tja, en behalve onze mannen ook verliefd op het land geraakt beiden! Hahaha! Je zou een langs moeten komen, kan je het zelf ervaren! :wink:

www.marriettevandervelde.waarbenjij.nu

7 jaar geleden heb ik mijn summerlove ontmoet in SriLanka en nu ben ik terug uhh wij …op de plek waar het begon…Negombo beach…nog steeds in love en relatie voor altijd aan overgehouden!!

Manuela en Rasika

Hahahaha mijn vakantie liefde komt ook uit Kenia. Ik ben in 2010 op vakantie geweest in Kenia en werd verliefd. Aan het eind van mijn vakantie bleek hij ook verliefd op mij. Ik ben het jaar erop terug geweest voor 5 weken, ik heb toen zijn familie ontmoet. Inmiddels is hij 2x in Nederland geweest en zijn we druk bezig met alle gedoe “lees immigratiedienst” zodat hij definitief bij mij in Nederland kan blijven.

Via Wereldwijzer app

Kenia rules!!! :wink: Hahaha! Tja, de mannen hier hebben nu eenmaal een ontzettende aantrekkingskracht! :wink:

www.marriettevandervelde.waarbenjij.nu

enige jaren terug ontmoette ik een mooie Indonesische in Indonesie tijdens mijn vakantie. Wij hebben een tijdje wat gehad. Maar de relatie ging over.
Een paar jaar later ontmoet ik weer een mooie Indonesische. Dit keer gewoon in Nederland. Nu zijn wij getrouwd.

toevallig komt mijn vrouw uit hetzelfde gebied als mijn ex-vriendin. Dat zul je altijd weer zien.

Mijn geliefde heb ik in Peru (Lima) ontmoet, bijna 2 jaar geleden.
Ik ben al vele malen terug naar Peru geweest en nu komt ze (eindelijk, want wat een gedoe hier met een visum) 2 maanden hier naartoe.

Ook mijn is het overkomen, een vakantie liefde wat nu geen vakantie liefde meer is omdat ik niet meer op vakantie ben!
Maar het is nu echt mijn vriend waar ik heel blij mee ben, en had nooit gedacht dat mijn dit zou overkomen.
In november komt hij dus ook naar Nederland, het duurt nog wel even maar ik kijk er heel erg naar uit.
daarna ben ik van plan om ook weer naar Turkije te gaan (hij komt uit Turkije Kusadasi).
Ik moet nog wel 3 jaar naar school en als ik mijn school af heb gemaakt dan ben ik van plan om ook te emigreren naar Turkije.
En ik zou dan ook heel graag mijn eigen restaurantje willen beginnen.
Ik weet dat het allemaal niet zo makkelijk gaat, maar wat je wil moet je voor gaan!!

Lijkt me een mooi idee!

Ik merk dat de Keniaanse mannen erg in trek zijn. :biggrin:

Van harte welkom Danechka! :wink:

www.marriettevandervelde.waarbenjij.nu

Goede post!

http://bit.ly/1sktc1n

:slight_smile:

Wij hebben hier alleen maar goede post DAMIEN

Mijn vakantieliefde komt uit Senegal. Ben toen ook terug geweest (voor 3,5 maand) om te kijken of het echte liefde was. Dat was zo! Toen is hij 5 weken in NL geweest en 2 jaar later vanaf de dag dat we elkaar ontmoet hebben, getrouwd!

Ik ben ook benieuwd wat meer te lezen …
Ik hoor regelmatig wel eens van de passionele vakantie-liefdes hier in Brazilië.
Wat is jouw ervaring ?