Voordelig op vakantie, dat wil iedereen wel. Maar in welk land krijg je nu het meeste waar voor je geld? Welke landen zijn nog financieel aantrekkelijk voor ons om op reis te gaan?
Hieronder kan je reageren over dit onderwerp !
Onlangs in Boedapest geweest. Je kunt er relatief goedkoop heen vliegen. Ik durf dus wel te stellen dat je in Hongarije waar voor je geld krijgt, aangezien het voor ons in ieder geval wel financieel aantrekkelijk was. In verhouding niet duur en toch prima kwaliteit. Het hotel was misschien niet zo goedkoop, maar dit had met de ligging en het aantal sterren te maken. Je kunt het natuurlijk zo gek maken als je zelf wil, maar Hongarije is geen duur land (in vergelijking met Nederland).
In mijn herinnering was Bulgarije ook spot goedkoop, maar dat is al ruim 20 jaar geleden. Geen idee of dat nog zo is.
Meer recent, hielden wij in Indonesië het meeste geld over.
Hongarije is inderdaad een heel goedkoop vakantieland, voordat er extra Euro’s werden gedrukt was het nog goedkoper vanwege de koers van de forint. Uit eten kan vanaf 5 euro per persoon en een wijntje, biertje (halve liter) of koffie op een terrasje is onder de euro.
Daarnaast is het ook een prachtig land, met leuke mensen en vrolijke kleuren.
groet sandra
wij gaan al tien maal naar benidorm
ja benidorm en daar drinkje je nog een pintje
voor 90 cent niet aan de dijk maar bij
spanjaarden en meestal nog een tapa erbij
je moet ze wel zoeken hé de goedkope
plaatsen en in altea weten we ook een plaats
zo zie je ver moet je niet reizen
Updated - - -
inderdaad dat is zo je wat aanpassen aan de lokale bevolking waar je ook bent
Polen lijkt me heel goedkoop. Ik heb net een retourtje Warschau geboekt voor €37 vanaf Einhoven. Hostel voor 3 nachten was €17. Wordt aangeschreven met een 7,5. Treinticket van Warschau naar Gdansk (3 uur) €11. Ik ben er dus nog niet geweest, maar ziet er veel belovend uit. En Indonesië ook. Goed eten voor weinig, prachtige hotels voor weinig. Heerlijk!