Enkeltje naar Australië mogelijk?

Een vraagje…
Ik zou graag op korte termijn willen vertrekken naar Australië
Het liefst zou ik een enkeltje willen kopen, omdat ik nog niet zeker weet hoe lang ik wil blijven.
Als ik een open ticket koop is dat namelijk maar een jaar geldig, maar het kan zijn dat ik besluit langer te willen blijven…

Weet iemand of dit mogelijk is? en of ik dan ergens nog extra geld moet hebben? Heb namelijk iets vaags gelezen dat als je alleen een enkele reis boekt je 1500 euro extra bovenop de 3200 euro moet hebben?

Daarnaast zou ik ook graag willen weten wat jullie ongeveer besteeds hebben in een jaar. Een ruwe schatting zou ik al geweldig vinden!
thnx!

Joyce

Hallo,

Als je een working holiday visum hebt aangevraagd dan heb je inderdaad 3200 euro nodig als bewijs dat je het land weer uit kan betalen. Ze willen garantie dat je genoeg geld hebben om van te leven. Dit toon je aan door middel een bankafschrift waar dit uit blijkt.

Wij zijn zelf hier binnen gekomen met een enkele reis en 1500 euro is nergens voor nodig het is alleen het bedrag van 3200 euro er is veel geschreven hierover in het forum wat je terug kunt lezen.

gr van Moira