Ik zit al op bali nu.
Kan ik nu met een enkele reis naar australie komen?? aangezien ik nog niet weet wanneer ik weg wil/ga lijkt mij dit de beste optie.
Helaas kun je met alleen een enkeltje Australië niet binnen komen.
De Australische overheid eist dat je zodra je Australië binnen komt ook een ticket terug hebt. Aan te raden is dan ook om gebruik te maken van een openticket. Dit houd in dat je een ticket boekt met een terugreis datum die je onbeperkt en zonder kosten kunt weizigen. Zo kun je ticket toch flexibel aan je reis aanpassen.
Wat jij zegt klopt volgens mij niet. Als je met een WHV + een enkeltje naar Australië gaat, is 't enige wat je nodig heb 3200 euro om aan te kunnen tonen genoeg geld te hebben het land weer te verlaten.
Ik heb zelf de Australische ambassade gebeld en die zeiden dat het geen probleem was om met een enkeltje naar Australie te vliegen. Wel moet je inderdaad genoeg geld hebben om weer een vlucht terug te boeken. Schijnt het beste te zijn om een kopie bankafschrift mee te nemen voor de zekerheid. Een fijne reis gewenst!
Ik ben ook met een enkeltje daar aangekomen. Ik had een uittreksel bij van mijn banksaldo…maar ik ben nergens op gecontroleerd. Maar ik denk dat het wel gaat met een enkeltje maar je moet wel kunnen bewijzen (als ze controleren) dat je kunt aantonen dat je een nieuw ticket kunt kopen.
Maar quote mij er niet op. Ik kan alleen vanuit mijn ervaring spreken