Ik heb 'n baan aangeboden gekregen in ZA (buurt v. Job.) en wil deze uitdaging samen met met Vrouw aangaan, maar heb nog aantal “dilemma’s” wie kan mij meer info verschaffen over:
Veilige buurten in de omgeving van Joburg.
Informatie over emigreren naar ZA
Of het mogelijk is om hond mee te nemen.
Verder zal mijn vrouw, in de tijd dat wij plannen in ZA te zijn, bevallen. Zijn er nog dingen waar wij dan rekening mee moeten houden.
Hoi Maxx,
Wat spannend allemaal! Mijn ouders wonen in Zuid Afrika, werken in de buurt van Johannesburg, maar wonen in Pretoria. Ik ben er inmiddels een aantal malen geweest en zou zelf in Pretoria gaan wonen ipv Johannesburg. De buitenwijken van Joburg zijn prachtig hoor en daar kan je ongetwijfeld prima wonen, maar persoonlijk vind ik Pretoria een vriendelijker stad (reistijd 40 minuten). Minder gesloten woonwijken, ruimer, en ook prima buurten waar het niet noodzakelijk is dat je op een (beveiligde) compound woont. Als je het leuk vind kan ik je evt wel met mn ouders in contact brengen voor tips en trucs. Succes met alle voorbereidingen, een geweldig vooruitzicht lijkt me om naar zo’n mooi land te verhuizen!
Baie groete, Rinske