wie kan ons helpen voor emigratie naar zuid-afrika ?

Hoi

Wij zijn een koppel uit belgie met 2 kids die verliefd geworden zijn op zuid-afrika.wie kan ons enige tips geven of helpen te emigreren?wij zouden graag een eigen b&b openen.

groetjes

Hallo Valentina,

Emigreren naar het mooie Zuid-Afrika kan een hele onderneming zijn, maar laat je hierdoor niet tegenhouden! Met het juiste advies en de juiste hulp is het zeker goed mogelijk.

Ik werk zelf voor een immigratie- en relocatiebureau in Kaapstad. Wij kunnen je helpen met het krijgen van de juiste verblijfsvergunning en eventueel met het opzetten/overnemen van een B&B.

Als je graag wat meer informatie wil over de verschillende mogelijkheden kijk dan eens op onze website over verblijfsvergunningen en visa voor Zuid-Afrika. Voor een specifieker advies kun je evt contact openemen met mijn Nederlandse collega Marcia via marcia@intergate-immigration.com. Zij is zelf ook vanuit Nederland naar Zuid-Afrika geëmigreerd en kan je alles vertellen over verblijfsvergunningen.

Veel succes en als je nog meer vragen hebt kun je die natuurlijk altijd hier posten.

Groeten, Mart

Wij zijn ook bezig om te emigreren. Ik heb een cursus gedaan en ben nu officieel fieldguide. Ik heb al een mogelijke werkgever waar mijn aanvraag voor de General Work Permit op gestoeld gaat worden. Er komt een heleboel over je heen als je dit echt doorzet. Tevens is er nooit zekerheid of je een vergunning krijgt. Maar de aanhouder wint in deze. Wij zijn eveneens via intergate-immigration het proces aangegaan. Het kost een paar cent (nou ja, een zak vol euri’s) maar dan wordt het werk uit handen genomen. En neem maar aan dat dat véél is! Ik hoop echt dat het ons lukt want niets is mooier dan ons pensioen halen met één van de mooiste beroepen die er zijn. Als je echt wilt en je gat ervoor dan gaat het zeker lukken. Succes!:dag: