Emigreren naar Zuid Afrika.

hallo

wij zijn 2 jonge koppels van midden 20 jaar en zouden graag emigreren naar zuid afrika om daar een gastenverblijfje te openen.zijn er mensen liefst nederlanders of belgen die dit ook verwezelijkt hebben in zuid afrika. en die ons willen helpen met informatie en hulp ter plaatse. wij zouden midden februari al een kijkje gaan nemen.

mensen die ons kunnen en willen helpen mogen mailen naar jonas.scherrens36@telenet.be

Hallo,

Een spannend idee dat jullie willen gaan verwezenlijken. Zelf ben ik een paar weken in Kaapstad en werk voor een bedrijf dat jullie kan helpen met emigreren naar Zuid Afrika.

Je kunt eens kijken op http://www.immigratie-zuid-afrika.nl/. Als je nog vragen hebt of wilt weten wat we kunnen doen in jullie specifieke situatie adviseer ik om contact op te nemen met mijn collega Marcia: marcia@intergate-immigration.com.

Heel veel succes!!

Hallo Trobwal,
Heb je al iets op het oog als gastenverblijf?
Een kennis van mij (een Belg) heeft een immo kantoortje met verkoop en verhuur van woningen,boerderijen en gastenverblijven in de prachtige omgeving van Paarl, Cape Town.Indien je interesse hebt,stuur je maar een pm.
groetjes

ok alvast bedankt.

thnks, dat is inderdaad een handige link.
Ik zou ook zo graag daar heen willen, maar je kunt volgens mij alleen een langere verblijfsvergunning krijgen als je aan die paar voorwaarden voldoet… en dat doe ik nog niet… helaas.