Emigreren wonen en studeren in NYC met nederlandse vmbo,mbo,hbo diploma

Ik ben nog een jongen dat nog op school zit maar zodra ik me mbo en hbo
diploma heb ben ik 23 jaar uod dan wil ik met me leven beginnen het liefste
wil ik naar nyc maar wat ik nodig en wat moet je doen als je al connecties in Amerika heb en ik wou daar verder studeren zodat ik daar en hbo diploma haal en kan werken ik heb al onderdak als ik daar ga maar de grote probleem is ik wil daar legaal verblijven dat ik ook kan werken en hoeveel geld heb je nodig voor nyc en wat moet je allemaal doen om daar onbeperkt te blijven wonen maar 1 ding weet ik zeker op een dag zou ik faar gaan wonen maar hoe dan ook ik wil meer informatie en uitgebreider informatie over hebben over het studeren en wonen en over de woningen daar en de buurten

hey wwiemand,

Je hebt precies de zelfde droom als mij, ik wil ook graag na mij MBO en HBO diploma graag naar de VS emigreren.

Groetjes,

P.s. Heb je al bij wikipedia gekeken?
of ga ff naar www.usagc.org, www.usagcsl.com

Emigreren wonen en werken en studren in de vs ik wil daar heen stel ik ken een baan regelen maar dan mag je nog niet werken want dan heb je de greencard nog niet maar als je bijv een advocaat zoekt die er zorgt dat je een greencard krijgt is dat mogenlijk??? en beantwoordt iemand aub mijn vraag van ik wil er echt graag heen.

wwiemand,

Heb je al eens gehoord van een ‘‘greencard lotery’’??
En er zijn ook instaties die je kunnen helpen met een baan, maar een advocaat geloof ik niet!

ps, een voorbeeld van een instatie is www.monsterboard.nl alleen je moet wel een acount hebben als je de banen wil bekijken.

ik wil een zoals het hier heet MBo opleiding gaan volgen, in amerika,.
weet iemand waar ik dan moet zoeken??
'bedankt vast!
groetjes Agnes