emigreren uk hellup(18) alleen staande moeder

hallo iedereen

ik ben Rheana ben 18 jaar en ik wil graag met mijn dochtertje Rachella (9mnden) emigreren naar the UK

maar hoe zit dat nou, ik heb maar 1 diploma van me middelbare school. zijn de scholen daar een beetje goed, kan ik extra inkomen krijgen omdat iik alleenstaande moeder ben? krijg je net als hier studiefinanciering? wat heb je allemaal nodig om te emigreren en wat is nou echt belangrijjk als je daar naar toe emigreerd ? zou iemand mijj hier verder kunnen helpen ? want het zit al heel lang in me hoofd en ik wil weten of ik daar uberhaupt een kans maak , ik hoop op reacties met viel informatie :dag:

Rheana & Rachella

Ik vrees dat het moeilijk gaat worden. Als EU burger ben je vrij om te wonen en werken in Engeland, alleen zit hier wel de randvoorwaarde aan vast dat je geen onredelijke last vormt voor de sociale voorzieningen van het verblijfsland. Uitkeringen liggen sowieso laag in Engeland en met alleen een middelbare school diploma kom je ook niet ver, mensen met universiteitsopleiding werken tegenwoordig in Engeland bij de supermarkten omdat ze niets anders kunnen vinden.

Stufi bestaat niet in dezelfde vorm als Nederland, in Engeland is het een lening, deze moet worden terugbetaald als het inkomen boven de GBP 15000 per jaar komt en wordt pas op je 65ste kwijtgescholden indien het uitstaande bedrag nog niet is terugbetaald.

Hoi Rheana, waarom wil je zo graag weg, en waarom naar Engeland? Heb je een band met het land, familie of vrienden daar? Nog afgezien van praktische aspecten (zoals studiefinanciering etc.), lijkt het me heel erg moeilijk om zonder bekenden als moeder alleen alles op te moeten bouwen.