Emigreren naar USA

beste lezers
ik ben opzoek naar informatie om te kunnen emigreren naar amerika weet iemand hoe ik daar een baan kan krijgen ik heb daar al 2 stukken land gekocht waar ik kan gaan wonen wie kan mij helpen neem dan contact op ik wil binnen 6 maanden nederland uit zijn zo leuk is het hier nou ook niet meer

Hallo John!

Je bent aan het goede adres met je vragen.

Alles wat je wilt weten kun je in de thread ´is het makkelijk te emigreren naar Amerika´vinden. Ik wil je vragen em door te lezen. zijn er dan nog onduidelijkheden, zie ik je graag weer hier!

Een ding kan ik je verklappen, je bent niet binnen 6 maanden met een visum in Amerika…

Weet je zeker dat die stukken land waar je het over hebt inderdaad nu van jou zijn? In welke staat liggen ze? In sommige staten, Minnesota bijvoorbeeld, kun je namelijk als buitenlander geen grond kopen. En je zou niet de eerste argeloze buitenlander zijn die met dit soort transacties opgelicht/verkeerd voorgelicht is.

Overigens geeft het kopen van land je geen enkel recht op een verblijfsvergunning (“groene kaart”) om je in de VS te vestigen. En inderdaad, dat regel je zeker niet 'eventjes" binnen een half jaar.