Hallo ik wil mij even voorstellen

hallo beste lezers,

ik ben nieuw hier en wil mij graag even voorstellen. ik ben een 29jarige vrouw uit nederland en wil graag emigreren naar amerika. de reden dat ik mij heb aangemeld is dat ik zo snel mogelijk een startkapitaal wil opbouwen en vertrekken… graag zoek en vind ik hier mijn informatie.

groetjes Tatjana.

Hoi Tatjana,welkom op wereldwijzer!
Heb je al het wonen en werken in het buitenlandforum ontdekt hier op wereldwijzer?
Daar kan je berichtjes posten over emigreren naar Amerika ,alsook de ervaringen lezen van andere die de stap hebben gezet om een nieuw leven op te bouwen over de plas!
Werk vinden in Amerika is helaas niet erg makkelijk,de eerste moeilijkheid is het verkrijgen van het juiste visum. Voor stages en tijdelijke banen volstaat een non-immigrant visa, zoals een H2-B (tijdelijk werk)
Als je langere tijd in Amerika wilt werken, dan heb je een Green Card nodig Tatjana.
Voor het zoeken van de juiste banen kan je op verschillende websites zoeken naar jobs, of je CV uploaden. Een aantal goede sites zijn: monster.com, jobs.com, careerbuilder.com, dice.com jobing.com, careers.org, jobcenter.com en jobtrak.com
Succ6 nog voor de toekomst Tatjana!
groet,georgessiam.