Ik ben Sjoke, ik ben op dit forum terecht gekomen via wat zoek en speur werk over Amerika.
Ik droom er al van mijn 12de van om me in Amerika te gaan vestigen, sinds mijn neef altijd naar Amerika gaat en foto`s ect laat zien.
De cultuur de gebouwen en de drukke stad spreken mij wel heel erg aan, Volgend jaar ga ik voor het eerst naar Amerika op vakantie want dan ben ik 21 en kan ik overal legaal en alles bezichtigen!
Ben natuurlijk ook het wachten op de start van de Greencard lottery waarbij ik hoop natuurlijk te winnen en eindelijk mijn droom in vervulling te laten gaan!
Hoi Sjoke,welkom op wereldwijzer!
Heb je al het Amerikaforum ontdekt hier op wereldwijzer?
Daar kan je berichtjes posten alsook de ervaringen lezen van anderen mensen.
Emigreren naar Amerika is voor velen een droom. Tenzij je met pensioen gaat, ga je waarschijnlijk ook werken in Amerika. Het is beloofde land voor velen waar alles mogelijk is, maar voor je kunt emigreren naar Amerika zul je behoorlijk wat werk moeten verzetten.
Wil je gaan wonen en werken in Amerika? Bereid je dan goed voor. Het vinden van werk in Amerika is niet altijd even gemakkelijk, zeker als je nog geen visum hebt. Werken in Amerika vereist ook vaak een andere instelling dan je gewend bent in je eigen land.
Wens je nog veel suc6 toe voor de toekomst,Sjoke!
groet,georgessiam.
Ik heb het Amerika forum al een doorgekeken en er staat super veel handige info.
Geld is niet zo zeer het probleem alleen het vestigen ervan, ik wil misschien wel een eigen bedrijf(je) starten in Amerika wat het ook weer wat makkelijk maakt voor een Green Card.