Voorstellen

Hallo wereld mensen,

Ik ben Rose7 en ik ga emigreren naar Amerika. Ja ik ga echt…De eerste stap is het inlezen van " Emigreren naar de Verenigde Staten van Marleen Meijer en Living & Working in New York van Mark Cramer"

En natuurlijk de Green Card bemachtigen. Hee ik ben optimistisch dat is toch ''the Secret" het behalen van je doelen en het waarmaken van je dromen in het leven.

Verder ben ik natuurlijk heel nieuwschierig naar ervaringen van mensen op de wereldwijzer reisforum die op het punt staan of al reeds zijn geëmigreerd naar Amerika.

Hoi Rose,welkom op wereldwijzer!
Een emigratie naar Amerika is een flinke inspanning. Zeker het aanvragen van een Visum of Green Card voor Amerika is een hele klus.
Wil je gaan wonen en werken in Amerika, bereid je dan goed voor.
Het vinden van werk in Amerika is niet altijd even gemakkelijk, zeker als je nog geen visum hebt. Werken in Amerika vereist ook vaak een andere instelling dan je gewend bent in je eigen land.
Indien je nog eventueel met vragen zit Rose,dan kan je die plaatsen in het Amerika wonen&werkenforum hier op wereldwijzer!
In iedergeval wens ik je nog veel succ6 toe en hopelijk komen je dromen uit Rose!
groet,georgessiam.