Emigreren naar Amerika?

Hallo,
Wij (mijn vriendin en ik) zouden later graag in Amerika gaan wonen,ergens zonnig.
Maar wij vroegen ons altijd al af of dit wel mogelijk is,daarmee bedoel ik is het betaalbaar?
Weet er iemand hoeveel Eu je ong nodig hebt om te beginnen,huisje kopen/huren etc … en hoeveel kost het dan maandelijks voor eten,drank etc …

Mvg,

Eerst een verblijfsvergunning zien te krijgen, wat heel erg moeilijk is. Dan pas kun je je zorgen gaan maken over hoeveel alles hier kost. Maar dan ben je toch al gauw een jaar of twee (drie) verder en wie weet wat de situatie dan is.

Maar in het algemeen is het in de VS zo duur, of zo goedkoop, als je het maken wil/kan/moet. Amerika is al lang niet meer het land waar het geld op straat ligt en alle straten geplaveerd zijn met goud.

Ik zou me eerst maar eens inlezen op de procedure om in de VS te geraken. Want ‘zo maar even’ naar de VS vertrekken is al vele jaren niet meer mogelijk.

1 like

En het ligt er aan in welke zonnige streek je wil gaan wonen…In California is het bijvoorbeeld duurder dan in Alabama…