Emigreren naar Turkije

hey,
Kan iemand mij uitleggen hoe het in zijn werk ga als ik naar turkije zou emigeren.
Ik heb nog geen concreten plannen maar wil me toch al informeren.
Ik ben namelijk op vakantie geweest daar na dat ik online iemand heb leren kennen.het klikt wel tussen ons.
en aangezien hij ginder een eigen zaak heeft willen we de mogelijk optie’s eens bekijken zodat we toch veel tijd samen kunnen doorbregen.

Alvast bedank voor de info.

groetjes
Tilly

Hoi Tilly,

Ik heb geen tips voor je, maar ben zelf van plan om naar Antalya te vertrekken.
Ik heb nog geen baan gevonden en nog geen huis, maar ik ben iedere dag aan het zoeken op het internet.
Mocht je nog tips hebben voor het vinden van een goedkope huur appartement hoor ik het graag, want dat is nu de grootste issue.

Wens je heel veel succes,

Groetjes Karin Hoogenboom
karinhoogenboom@hotmail.com

hoi tilly ik kan je helpen met alles wat jij wilt weten over emigreren naar turkije.ikzelf ga de 15emei voor 5mnd.en als we half okt.terug komen dan gaat de aanvraag voor migratie de deur uit.helaas gaat mijn internet as.maandag eruit.ivm met de plannen.op mijn hyves kun je er meer over lezen.en t iszonde om 5mnd.voor niets te betalen.dus ik zit n jar zonder internet:wub:maar zal jou nu eerst n n site geven meisie daar kun je al je vragen stellen daar zie je ook de dichtbijzijnde info kantoor bij je woonplaats alle hulp is gratis en je word in alles geholpen ook over de stap de je gaat nemen voor en eventuele nadelen de site is www.nmigratie.nl ik weet zeker da jij hier veel aan zult hebben,wens je met alles heel veel sucses en hoop van harte nog iets van je te horen liefs filiz:vak01: