Oudere kennissen van mij willen vanuit Belgie gaan emigreren naar Turkije, zij willen graag het volgende weten:
moet je je eerst inschrijven in Turkije en dan uitschrijven in Belgie of juist anders om.
Hoe lang duurt het voordat ze dan een verblijfsvergunning krijgen?
Weet iemand of er een lijst (op volgorde van) bestaat van dingen die ze allemaal moeten gaan regelen.
Ik wil ze graag helpen maar weet niet zo veel van dit soort dingen af.
Wie o wie kan mij helpen
Lia
G>M> LIA , ik ben een ned. vrouw en woon ook in turkye . heb je al de info gehad die je wide hebben ? nodig had !!! ik heb een eigen reis forum op gezet , om mensen hun vragen te helpen oplossen , ( beslist zonder kosten ) mijn reis forum is uit eigen ervaringen opgedaan , reizen / emigreren met eigen auto , van ned. naar turkye ! en als ik iets zelf niet weet wil ik /kan ik het via hier voor je uitzoeken . en het met jou / deze vrienden te helpen . zend anders mij jou email adres , en kunnen wij op deze manier contact met elkaar opnemen / houden . hoop op andw. met vgt. lady maria …
Hallo ladymaria,
Ik las uw berichtje ivm emigreren naar Turkije. Wij zijn een koppel dat ook graag naar daar zou emigreren, is het mogelijk om van u contact gegevens te krijgen indien we vragen zouden hebben? Als u dit zelf wil natuurlijk.
Groetjes,
Jo en Annika.