Ik heb plannen om per 1 mei te emigreren naar damascus en ben getrouwd met een syrier die daar dus woont. Heeft iemand ervaringen en wil je die met mij delen? Ben met name geïnteresseerd in positief kritische verhalen en niet de wel bekende doem scenarios :slapen:. Wat zijn handige zaken om te regelen, aan te denken, adressen e.d. Ik hoor graag van jullie.
TV productie bedrijf Llux is op zoek naar geschikte kandidaten voor het nieuwe tv programma: “Gedwongen verhuizen” Wij volgen mensen die door verschillende redenen moeten of gaan verhuizen. Na het lezen van uw forumtopic op wereldwijzer.nl zijn wij nieuwsgierig geworden naar uw complete verhaal. Graag horen wij van u of u interesse heeft om mee te doen aan dit nieuwe programma.
Voor meer informatie graag een reactie met uw verhaal naar: gv@llux.nl
Hoi Tamara,
Ik ben ook getrouwd met een Syrier uit Damascus. We zijn daar samen een keer een maand geweest voor familiebezoek. Een prachtige maar chaotische stad. Ik weet niet of ik daar zou kunnen wonen, ik had nogal een cultuurshock. Je moet je vraag eens op de syrie startbord prikbord zetten, hier is een link: Vragen over Vakantie - GoeieVraag Ik denk dat je daar wel goede tips zal krijgen.
Success ermee!
Marijke