thanks voor je tips
Ik heb gekeken op google earth waar het zit.
Veel fast food daar, dat wordt oppassen ![]()
thanks voor je tips
Ik heb gekeken op google earth waar het zit.
Veel fast food daar, dat wordt oppassen ![]()
daar hebben we de sportschool weer voor! Ik val overigens altijd af op sxm, terwijl ik vaak fastfood eet… waar de hitte allemaal niet goed voor is:biggrin:
Nog een vraag:
Ik laat mijn pakken, stropdassen, truien, vesten, etc. allemaal thuis.
Ik neem alleen spijkerbroeken, linnen broeken, korte broeken, tshirts, hemden met korte mouw, polo’s e.d. mee
Ik moet groot inkopen doen, want korte broeken o.a. enzo heb ik weinig, is dat verstandig om daar te doen (goedkoper) of in NL?
Is een vest/trui en pak meenemen verstandig of is het savonds ook te warm?
thx in advance
het is nu orkaanseizoen, en in de winter kan het savonds best fris zijn dus ik zou wel een vest of jasje meenemen. sowieso is er bijna overal airco die ook goed koud staan, dus neem longsleeves mee.
mijn ervaring is dat kleding daar best goedkoop is maar ik winkel veel prettiger in nederland.
hou trouwens rekening met file, veeeeel file. de weg bij simpson bay is de a13 van sint maarten, maar dan zonder spitsstrook.
Thx voor de info. ik denk dat ik het risico neem en alles met lange mouwen thuis laat.
A13, veel file?? ik al zoiets gelezen, maar dacht dat valt wel mee. Ik denk ik cross zo heen en weer over dat eiland, zo groot is het niet. We zullen het wel zien…
Het adres van Sunny is: 22 A.T. ILLIDGE ROAD PHILIPSBURG
Fruit en groente is hier vaak verser en de parkeerplaats is ook meestal wat rustiger!!
groetjes:dag:
Ik heb nog een vodafone abonnement lopen. Nou zit ik te denken zal ik mijn telefoon meenemen of opzeggen.
Wat is het verstandigst. Ik ga daar veel werken met skype en ik koop wellicht een telefoon met prepaid daar?
Werkt vodafone daar uberhaupt wel? zonde om het af te kopen, maar als ik het toch niet kan gebruiken.
iemand tips?
alvast bedankt
Als internationale telefoontjes binnen een bundel vallen zou ik alvast opzeggen en dan de maanden die nog lopen opmaken in sxm. je abo werkt daar in ieder geval wel. als het er niet binnenvalt kan je beter afkopen (weet niet hoe duur dat is?) of iemand in nederland je nummer laten gebruiken.
overigens betaal ik met t mobile aan de franse kant maar 17 cent per minuut om te bellen en 10 cent om gebeld te worden (zelfde tarieven wanneer je in frankrijk bent). eerste minuut is iets van 70 cent. volgens mij zijn die roaming tarieven per provider gelijk maar dat weet ik niet zeker.
ik zou sowieso een lokaal nummer nemen!
Hoi Richard,
We wonen hier op Sint Maarten vanaf eind juli. Ik wil je heel graag helpen met alle vragen die er spelen rondom je vertrek. De leukste bar in jouw woonomgeving is The Buccaneer. Hier komen ook veel Nederlanders. Mijn privemail is: [EMAIL=“linda.ros4@gmail.com”]linda.ros4@gmail.com
Mail me maar met alle vragen die je hebt want ik weet hoe je je nu voelt!!!
Hoi hoi,
Weinig stoplichten??? Om precies te zijn is er maar eentje!!! Maar goed, ik woon hier nu vanaf eind juli en het bevalt me prima! Min mailadres is [EMAIL=“linda.ros4@gmail.com”]linda.ros4@gmail.com voor al je overige vragen.
O ja, water uit de kraan drinken kan wel maar ik zou het persoonlijk niet doen. Er zit een behoorlijke chloorsmaak aan dus niet echt lekker!!
Hopelijk zie ik je in november!
Heej Richard,
Als je zin hebt om wat te drinken het desbetreffende weekend, je heb nu mijn mailadres dus laten we gauw wat afspreken!!
Tot eind september!
Groetjes Linda
?